خبرهای داغ:

مراسم های محرم با محوریت عفاف و حجاب در روستای سرخه برگزار شد

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) از برپایی مراسم های عزاداری در دهه اول و دوم محرم با محوریت ویژه برنامه های عفاف و حجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۰۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم، ویژه برنامه های مختلفی همراه با برپایی مراسم عزاداری حسینی به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت عضو کارگروه فرهنگی این پایگاه مقاومت در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم عزاداری حسینی از ابتدای دهه اول محرم با حضور خیل مردم در حسینیه روستا برپا و با اطعام حسینی از عزاداران پذیرایی شد.

او با اشاره به اجرای گروه سرود کودکان همزمان با هفته عفاف و حجاب افزود: در حاشیه مراسم، حسینیه کودکان برپا و مسابقه نقاشی با محوریت حجاب برگزار و در پایان نقاشی برتر حجاب انتخاب شد.

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: مجمع سرگروه های پایگاه آمنه و سرکشی از مجمع سرگروه ها باحضور مسوول محترم تعلیم تربیت ناحیه و حوزه کوثر با هدف بررسی و تشریح شیوه برگزاری حلقات و تبادل نظر همراه با ارائه پیشنهادات توسط اعضا در هیئت ابوالفضل (ع) لاسجرد تشکیل شد.

شهادت ادامه داد: همچنین میز گفتگو با موضوع عفاف وحجاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین پیوندی در جمع 80 نفر از خواهران در پایگاه تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار