مثبت سوژه

کار برای انقلاب خستگی ندارد

کار برای انقلاب خستگی ندارد
فعال رسانه ای گفت: کار برای انقلاب خستگی ندارد و امروز فضای مجازی همان جبهه حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۰۸
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

علی مرادی فعال رسانه ای و فرهنگی شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت کار رسانه و فرهنگی اظهار داشت : از دوران تحصیلی با استعداد یابی که از طریق خبرگزاری پانا دانش آموزی شهرستان پلدختر صورت گرفت، اولین کارهای خبری خود را بدون هیچ آموزشی در مدارس آغاز کردم. وی بیان کرد :در کار خبرنگاری میدیدم پیشکسوتهای مثل یوسف کامرانی، غلامرضا مهرابی، نورالدین احمدی و درویشعلی بخشیوند چگونه با علاقه کار می کردند به تبع علاقه مند به کار خبرنگاری شدم.

مرادی افزود:علاقه، پشتکار و جسارت لازمه کار خبرنگاری است که با یک ضبط صوت کوچک(واگمن ) به مدارس میرفتم و به مناسبت هفته معلم، با معلمان نمونه مصاحبه می گرفتم و با شوق صدا را گوش می دادم و روی برگه پیاده میکردم و به خبرگزاری استان فکس می کردم، همین پیگیری و فعالیت مستمر باعث شد از مسئول وقت سازمان دانش آموزی استان لوح تقدیر دریافت کنم.

فعال رسانه ای با بیان اینکه تجربه و توانایی خبرنگاری در دانش آموزی سنگ بنای پیشرفت شده عنوان کرد:به صورت رسمی از سال 1385 کار خبرنگاری با باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیما استان لرستان با نظر آقای دهقان مدیریت باشگاه و فتاح کمری مدیر کل وقت آغاز کردم و با تهیه گزارش های فاخر از قبیل سرنخ و تهیه اخبار شهرستانی به عنوان تنها نماینده شهرستانی در لرستان توانستم کار خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران انجام دهم.

وی با اشاره به سختی کار خبرنگاری بیان کرد:یکی از دلهره آور ترین و در عین حال شیرین ترین خبری که کار کردم مربوط به سیل بزرگ فروردین ۹۸ پلدختر بود که به عنوان اولین روایتگر رسانه ای کشور ،توانستم با دوربین تصاویر اولیه لحظه ورود سیلاب به شهر پلدختر و مناطق روستایی از قبیل چم مهر و چم گز را تهیه کنم و اولین اخبار وقوع سیل با توجه به قطعی ارتباط تلفنی،از طریق شرکت نفت آسار با سردار کشکولی فرمانده وقت سپاه لرستان ،زکی زاده از زحمت کشان پایگاه اطلاع رسانی راه دانا و منصوری مسئول معاونت اطلاعات و اخبار صداوسیما لرستان ارتباط گرفتیم.

مرادی عنوان کرد:مجموعه ای از لوح های تقدیر از مسئولان کشوری ،استانی و شهرستانی در رابطه با فعالیت های خبرنگاری دارم که امیدوارم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضور موثر در فضای مجازی به عنوان یک فرد رسانه ای به دور از سیاست زدگی به وظایفم عمل کنم.

وی یادآور شد :کار برای انقلاب خستگی ندارد و امروز فضای مجازی همان جبهه حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس است که رزمنده می خواهد و هر کسی که دارای استعداد است با احساس تکلیف برای حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی وارد این کارزار شناختی شود و در تحقق امر مهم جهاد تبیبن که مورد تاکید مقام معظم رهبری است ورود پیدا کند.

مرادی تصریح کرد : فعالیت به عنوان گزارشگر و مجری در برنامه های تولیدی سیما در کنار خبرنگاری این فرصت را برایم فراهم کرد که بتوانم در راستای پیگیری مطالبات مردم کارهای موثر و رضایت بخشی را برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار