خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

جوان شیرازی سرگروه تیم جوانان مذاکره کننده کشورمان در اجلاس جهانی بریکس

اجلاس جهانی کشور‌های عضو بریکس متشکل از روسیه، چین، هندوستان، ایران، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر، اتیوپی و آفریقای جنوبی به میزبانی کشور روسیه از یکم مرداد ماه شروع شده و در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۱۰
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اجلاس جهانی کشورهای عضو بریکس متشکل از روسیه ، چین ، هندوستان ، ایران ، عربستان سعودی ، امارات متحده عربی، مصر، اتیوپی و آفریقای جنوبی به میزبانی کشور روسیه از یکم مرداد ماه شروع شده و در حال برگزاری است .

این دوره از اجلاس با حضور جوانان برجسته کشورهای بریکس به مدت ۴ روز در شهر اولیانوفسک روسیه برگزار می شود که در تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران سجاد اکبرپور منتخب جوان شایسته سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۲ ایران به عنوان سرگروه تیم جوانان مذاکره کننده کشورمان در اجلاس جهانی بریکس حضور دارد .

این اجلاس با حضور گروه های جوانان برگزیده کشورهای بریکس با موضوعات جوانان ، اقتصادی ، علمی و فناوری برنامه ریزی و برگزار می گردد . 

لازم به ذکر است سجاد اکبرپور جوان شیرازی دارنده ۴ مدال مسابقات جهانی هوش مصنوعی و ربوکاپ و همچنین منتخب دو سال جوان شایسته کشورمان می‌باشد و هم‌اکنون مدیر مجتمع علم و فناوری اسوه فارس وابسته به سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار