خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

دستاوردها و پیشرفت های خیره کننده انقلاب با ابزار رسانه تبیین شود

دستاوردها و پیشرفت های خیره کننده انقلاب با ابزار رسانه تبیین شود
سرهنگ حسینی گفت: دستاوردهای خیره کننده ای در عرصه های مختلف داریم که می توانیم با استفاده از ظرفیت رسانه انقلاب این پیشرفت ها را تبیین نماییم.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۱۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

قزوین_ به گزارش بسیج، عصر امروز با حضور سرهنگ سید مهدی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، آئین تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج رسانه در سالن شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد.

سرهنگ حسینی در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت رسانه ها در عرصه امیدآفرینی و آگاهی بخشی بیان کرد: رسانه ها پیشقراول مقابله با جنگ ترکیبی هستند و در جنگ عظیم رسانه ای که به کشور ما تحمیل شده خالصانه وارد شده و مجاهدت می کنند.

وی گفت: شما افسران جنگ نرم باید در نظر داشته باشید که در کنار شور حسینی علی رغم اینکه دشمن ۱۴۰۰ سال از تمام ظرفیت های خود برای این استفاده کرد که نامی از امام حسین(ع) وجود نداشته باشد، اما امروز شاهد گسترش نام سیدالشهدا(س) و فرهنگ عاشورا در کشور، منطقه و جهان هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: هرساله شاهد افزایش دوستداران حسینی و حضور گسترده جوانان و کودکان و نوجوانان هستیم. رسالت ما در این برهه حساس این است که در کنار این شور حسینی و حضور جوانان در زیر پرچم سیدالشهدا، باید به محتوای این نهضت پرآوازه و مقتدر بپردازیم و اهداف امام حسین(ع) در احیای دین، برپایی نماز و احیای امر به معروف، اصلاح بدعت های دین جدش مدنظر باشد.

وی گفت: ما باید بعنوان بسیجیانی که در پیشانی این جنگ نرم هستیم اهداف این فرهنگ انسان ساز را گسترش دهیم. نسل جوانی که در این نبرد ناجوانمردانه با استفاده از ابزارهای مختلف و پیام رسان ها و فضاهای مختلف، مظلوم واقع شده و گاها اغفال می شوند لذا رسانه ها با استفاده از ابزار توانمند قلم خود، اجازه ندهیم که جوانان در این بحبوحه از اصل قیام عاشورا دور بمانند.

سرهنگ حسینی یادآور شد: نگذاریم جبهه ناحق با عملیات روانی و امپراطوری رسانه جای جلاد و شهید را عوض کنند. جایگاه رسانه امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست. امروز جهان به واسطه دهکده ای است و انواع ابزار تکنولوژی اخبار را در کوتاهترین زمان ممکن به جهان مخابره می کنند. در این عرصه میدان دار و پرچم دار اصلی، بسیج رسانه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، اضافه کرد: 

نظام ما در طول ۴۵ سال آماج تهدیدات و تهمت ها و فتنه ها قرار گرفت اما امروز به برکت حضور رهبر مدبر و معظم انقلاب، در قله های پیشرفت و موفقیت قرار گرفت و با ایستادگی و پایمردی مردم و برکت وجود امامین انقلاب این موفقیت ها تا انقلاب موعود(عج) ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن تلاش کرد تا انتخابات شکل نگیرد اما مشارکت پنجاه درصدی مردم که در مدت بسیار کوتاهی صورت گرفت، نشان از استقامت مردم پای آرمان های انقلاب دارد.

سرهنگ حسینی با اشاره به موفقیت ها و پیشرفت های روزافزون کشور در عرصه های مختلف هوا و فضا، دریایی، زمینی بیان کرد: توانمندی های فرزندان این مرز و بوم نشانگر غیرت جوانان ایرانی است. به لحاظ این توانمندی ها، بازدارندگی بسیار خوبی ایجاد کردیم و در هر سطحی که به کشور تهدیدی وارد شود در همان سطح پاسخ می دهیم. 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد:

مایه مباهات و افتخار ماست که جوانان ما نه تنها تسلیم نشدند بلکه به هنرمندی امامین انقلاب، از جوانان گمنام، سرداران بزرگی ظهور کردند و به واسطه غنا بخشیدن به این قشر توانستیم مرزهای علم را در نوردیم و موانع را از مسیر پیشرفت انقلاب برداریم.

وی افزود: دستاوردهای خیره کننده ای در عرصه های مختلف داریم که می توانیم با استفاده از ظرفیت رسانه انقلاب این پیشرفت ها را تبیین نماییم. امروز مولفه و موازنه قدرت از غرب به شرق تغییر کرده و مسایل جهانی بدون حضور ایران حل شدنی نیست. نه تنها به واسطه تولید مولفه های قدرت کشور ما قدرتمند شد بلکه توانست از مظلومان عالم حمایت نماید. 

این مسوول نظامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ امیدآفرینی عین عبادت است و ناامیدی عین خیانت است. کسانی که به دنبال تحقیر انقلاب و ایجاد ناامیدی با استفاده از رسانه و قلم و ابزار مختلف هستند بدانند که خدا با ماست و ما بر آنها پیروز می شویم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش ها و فعالیت سرهنگ محمد کشاورز در عرصه مسوولیت مسوول بسیج رسانه طی هفت سال و تکریم از این اقدامات گفت: تلاش های وی مظهر اقدامات خوب و سنجیده بود و قدردان زحمات مطلوب وی در عرصه رسانه هستیم.

سرهنگ حسینی در پایان گفت: علی اسدالله از جوانان بانشاط و کاربردی هستند که امیدواریم با قدرت بیشتری عرصه بسیج رسانه را به موفقیت و پیشرفت های مختلف برساند.

در پایان مراسم سرگرد علی اسدالله به عنوان مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین معرفی و حکم این مسوولیت به وی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار