خبرهای داغ:
احمدوند:

اداره‌کل نوسازی مدارس استان همدان برای پروژه‌های نهاوند زمان‌بندی اجرا تعیین کند

همدان-فرماندار نهاوند بابیان اینکه اداره‌کل نوسازی مدارس استان همدان برای پروژه‌های نهاوند زمان‌بندی اجرا تعیین کند، گفت: امیداست این اداره با استفاده از ظرفیت خیرین پروژه‌های نیمه کاره شهرستان را ساماندهی کند.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۳۲
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در شورای آموزش وپرورش نهاوند، ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد اداره‌کل نوسازی مدارس استان در شهرستان نهاوند اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌ها باید در سال گذشته به بهره‌برداری می‌رسیدند اما هنوز این پروژه‌ها آماده افتتاح نشده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۲ پروژه نیمه‌تمام حوزه آموزش و پرورش از سال ۹۲ در شهرستان نهاوند وجود دارد، ادامه داد: این پروژه‌ها شامل آموزشگاه مسکن مهر ابن سینا در شهرک شهید حیدری، آموزشگاه سلمان فارسی در روستای سهران، آموزشگاه والفجر وراینه، ساختمان اداری شهرک شهید حیدری، آموزشگاه هاتف روستای جهان آباد، استخر دانش آموزی، آموزشگاه خیرساز شهید محلاتی میدان امام خمینی (ره)، آموزشگاه ولایت کوی دکتر حسابی، آموزشگاه صادقیه (کانکس) روستای سیاه‌دره خزل، آموزشگاه قشلاق (کانکس) در روستای قشلاق باباپیره و پروژه تجاری اداره آموزش و پرورش است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه اداره‌کل نوسازی مدارس استان همدان برای پروژه‌های شهرستان نهاوند زمان‌بندی اجرا تعیین کند، تاکید کرد: امیدواریم اداره نوسازی با استفاده از ظرفیت خیرین پروژه‌های نیمه کاره شهرستان را ساماندهی کند و موضوع تغییر کاربری ساختمان اداری آموزش و پرورش به آمورزشی با جدیت بیشتری پیگیری شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در این جلسه گفت: موضوع بهسازی، نوسازی و تجهیز مدارس استان به جدیت در حال پیگیری است برهمین اساس از ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبارات استان ۴۷۱ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده که سهم شهرستان نهاوند ۴۱ میلیارد تومان است که بیش از ۲۶ میلیارد آن تخصیص پیدا کرده که کافی نیست و نمی توان پروژه های نیمه کاره شهرستان را تکمیل کرد.

حمید شیرازیانی افزود: ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش که حدود سه سال است بدون اعتبار مانده است ۵ میلیارد از محل اعتبارات ملی و پیش بینی ۵ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات نفت ابلاغ شده که هنوز اعتباری تخصیص داده نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار