مثبت سوژه

راه اندازی کلاسهای آموزش قرآنی به عشق مردم

نرگس سالاری از بسیجیان حوزه کوثرخواهران ناحیه کهنوج به خاطر عشق و علاقه ای که به مردم شهرم داشتم تصمیم گرفتم در زمینه فعالیت های قرآنی شروع به کار کنم و کلاس های قرآن را در شهر دهکهان کهنوج راه اندازی نمایم.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۹۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  نرگس سالاری از بسیجیان حوزه کوثرخواهران ناحیه کهنوج به خاطر عشق و علاقه ای که به مردم شهرم داشتم تصمیم گرفتم در زمینه فعالیت های قرآنی شروع به کار کنم و کلاس های قرآن را در شهر دهکهان کهنوج راه اندازی نمایم.

 سالاری حافظ قرآن گفت :یکی از دغدغه‌های من این بود که مردم شهر دهکهان برای رفتن به کلاس قرآن هم هزینه زیادی و هم مسافت طولانی را طی می کردند و در این جا تصمیم گرفتم که کلاسهای قرآنی را در شهر خودم برگزار نمایم.

 

وی گفت: :شاگردان زیادی از رده های سنی مختلف کودکان و نوجوانان تربیت کرده اند و ٣٠ نفر شاگرد در زمینه حفظ قرآن دارند. هر ساله تابستان با شاگردان زیادی کلاس تابستانی برگزار می کنند که تعداد آنها به حدود ۴٠٠ نفر می رسد.

 

این بانوی حافظ قرآن افزود :حدود ١٢ سال است که این کلاس ها تداوم دارد و حتی آموزش قرآن برای بی سوادان هم داریم که توانسته کمک زیادی به آنان بکند.

 

سالاری خاطر نشان کرد: که کلاس های مشاوره و آموزشی در زمینه سبک زندگی اسلامی، کاهش آسیب های اجتماعی وعفاف حجاب در سطح شهر دهکهان برگزار می نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار