خبرهای داغ:
دستاوردی از دانش آموخته دانشگاه آزاد نجف آباد

اختراعی برای کمک به مصرف منظم دارو و رعایت رژیم دارویی

دانش آموخته دانشگاه آزاد نجف آبادی دستگاهی اختراع کرده که کاربرد آن رعایت رژیم دارویی بیماران یا مراقبان آنها و کمک به مصرف منظم داروهاست.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۰۴
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

ه گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان؛ مخترع و دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: وجه تمایز این محصول برخورداری از ویژگی‌هایی ازجمله سخنگوبودن دستگاه برای تنظیمات (دفترچه راهنمای سخنگو)، نمایش دمای محیط و هشدار سخنگو در صورت بالابودن دمای محیط، استفاده راحت و بجدقت بالا است.
مجتبی مصطفائی افزود: دستگاه یادآور دارو با توجه به امکانات موجود طراحی و تولید شده است و با حمایت دانشگاه شرکت فناور تولید این محصول هم اکنون در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد مستقر شده است.
وی از سال ۹۵ فعالیت خود را با ثبت اختراع و تولید دستگاه آغاز کرده و از مسئولان خواستار آموزش ابتدایی نحوه کارآفرینی و آغاز فعالیت افراد از سوی مراکز رشد دانشگاه‌ها شد.
این مخترع و تولیدکننده جوان تازه‌ترین فعالیت‌های شرکت متبوع خود را تجهیز امکانات بیشتر دستگاه برای صادرات و البته طراحی، تولید، تبلیغات و فروش با توجه به تجربیات گذشته برشمرد و برنامه آینده شرکت را تمرکز بر آموزش دانست.
شرکت تولید کننده دستگاه یادآور دارو دارای پروانه کسب تولیدی از اتحادیه لوازم خانگی شهرستان نجف آباد است و از ابتدا به صورت مسئولیت محدود ثبت و راه‌اندازی شد و نوع فعالیت شرکت فقط تولید دستگاه یادآور دارو با برند دارویار به صورت تولید دسته‌ای است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار