مثبت سوژه

جهادی در راستای آموزش قرآن مناطق محروم زرند

این بانوی زرندی گفت:  در مناطق محروم زرند بچه هایی که از تحصیل جا مانده بودند و یا معلول بودند  را جهادی آموزش دادم 
کد خبر: ۹۶۱۶۰۹۴
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، زهرا حسن زاده بانوی فعال زرندی در رشته قرآنی هستند که با او به گفتگو می نشینیم

حسن زاده گفت: همیشه به دنبال یک روش جهت جذب بچه ها برای یادگیری قرآن بودم تا میل و رغبتشان بیشتر شود، به همین خاطر در سال ۱۳۹۸ به عنوان معلم قرآن  وارد مدرسه غیرانتفاعی شدم و برای هر قاعده قرآنی یک درس سازه درست کردم و بازی مربوط به آن را درست کردم که با استقبال خیلی زیادی از بچه ها روبرو شد و حتی باعث شده بود که برای بعضی از درس سازهای قرآنی بچه هایی که اعتماد به نفس پایینی داشتند و یا استرس زیادی داشتند اعتماد به نفس آنان بالا و  استرسشون خیلی کم شود.


همزمان با این کار، کارهای تربیتی اخلاقی و اعتقادی هم انجام می دادم و به نوعی الگوی بچه ها شدم و این انگیزه من را دو چندان می‌کرد. 
سال گذشته به دنبال یک راه برای یادگیری بهتر  قواعد قرآنی بچه ها  فکری به ذهنم خطور کرد  و این ایده به دانشگاه صنعت شریف جهت داوری و تایید راه یافت و گواهی ثبت اختراعم از اداره اختراعات کشور گرفتم.

وی افزود:  در مسابقات بین المللی سوئیس یا همون فیفا شرکت کردم و مدال برنز را کسب کردم

وی افزود: این روش به گونه ای بود که علاوه بر آموزش بچه ها خانواده ها را هم درگیر می کرد

 

این بانوی زرندی تصریح کرد:  در مناطق محروم زرند بچه هایی که از تحصیل جا مانده بودند و یا معلول بودند  را جهادی آموزش دادم 

حسن زاده خاطر نشان کرد: از آموزش و پرورش شیراز جهت کارگاه مجازی قرآن  دعوت شدم. کارگاه به خوبی برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار