افتتاحیه دوره یاوران ولایت سال ۱۴۰۳ در استان کرمان

برگزاری افتتاحیه دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در سال ۱۴۰۳ با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله و مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان برگزار گردید .

برگزاری افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در استان کرمان با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله و مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان و تاکید هر دو مجموعه بر همکاری و هماهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر دوره برای دانش آموزان
کد خبر: ۹۶۱۶۱۰۵
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان ، افتتاحیه دوره آموزش یاوران ولایت سال ۱۴۰۳ ویژه فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی استان کرمان در سال جاری با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان و مدیر کل آموزش و پرورش استان به صورت ویدیوکنفرانس در سراسر استان با حضور بَر خطِ روسای ادارات آموزش و پرورش و فرماندهان نواحی در شهرستان‌های استان کرمان برگزار گردید. عبدالرضا روزخوش مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در برنامه افتتاحیه طرح یاوران ولایت بیان نمود که تعداد ۶۶۵ دانش آموز دختر و پسر در دوره یاوران ولایت به عنوان فرماندهان واحد‌های بسیج دانش آموزی سال تحصیلی آینده آموزشهای مهارتی ، تشکیلاتی ، معرفتی را از امروز ۳۱ تیرماه به مدت چهار روز در شهرستان به صورت مجازی و حضوری و سه روز به صورت متمرکز در اواسط مردادماه در مرکز استان خواهند داشت . در ادامه سردار بهروز جانشین سپاه ثارالله استان بیان نمودند که؛ انتقال مفاهیم به نسل نوجوان و کار بنیادی اندیشه ای از امور اساسی و با ارزشی است که باید برای آن وقت و سرمایه صرف نمود . تا بتوان با انتقال مفاهیم ارزشمند به ایشان ، نوجوانِ تراز انقلاب را تربیت نمود . دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی نیز از این دسته دوره ها ست . دکتر رضایی مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان در ادامه بر ضرورت کار اعتقادی و بینشی اشاره نمود و بسیج را قوام بخش روحیه انقلابی دانش آموزان و اقشار مختلف دانست و از بدنه آموزش و پرورش در استان خواستند در راستای اجرای این طرح در سطح استان همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار