آیین تجلیل از واحد‌های برتر استان مرکزی

آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر استان مرکزی با حضور جمعی از مدیران و مسئولین استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۱۶۱۱۰
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مرکزی، آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر استان مرکزی با حضور جناب آقای دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، مهندس جودکی مدیر کل اداره صمت نمایندگان مجلس، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و مسئول هیئت اندیشه ورزی بسیج صنعت و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان اقتصادی استان و اصحاب رسانه برگزار شد.
آیین تجلیل از واحد‌های برتر استان مرکزی
در این جلسه دکتر مخلص‌الائمه ابراز کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهادت شهید رئیسی ضایعه جبران ناپذیری بود و بنا به فرموده ایشان، اگر دولت سیزدهم ادامه می‌یافت بسیاری از مشکلات از جمله اقتصادی رفع می‌شد.
در این آیین که مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان به همراه رئیس هئت اندیشه ورزی بسیج صنعت دکتر جنابی حضور داشتند از ۳۸ واحد صنعتی و معدنی برتر و ۳ پیشکسوت حوزه تولید استان با اهداء لوح و تندیس تقدیر شد.
آیین تجلیل از واحد‌های برتر استان مرکزی
همچنین برای اولین بار در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن از یک واحد تولیدی خلاق، سرمایه گذار نمونه و ۳ کارآفرین جوان نیز تجلیل شد.

در پایان نیز با حضور مدیرکل محیط زیست استان از ۶ واحد صنعتی و خدماتی سبز که فعالیت‌های چشمگیری در حفاظت از محیط زیست داشتند تشکر و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار