با حضور جمعی از وابستگان سپاه برگزار شد؛

سوگواری شهادت خامس آل عبا در شهرکرد

سوگواری شهادت خامس آل عبا در شهرکرد
مراسم سوگواری هفتمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش در نمازخانه کانون بازنشستگان سپاه چهارمحال وبختیاری با حضور جمعی از وابستگان عزیز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۱۸۹
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت‌الاسلام شیخ ابراهیم حجت پناه، مسئول دفتر آستان قدس رضوی به شاخصه‌ها،کرامات، گریه و عزاداری برای سرور وسالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام پرداخت.

حجت‌الاسلام شیخ ابراهیم حجت پناه، عزاداری برای حضرت امام حسین علیه السلام و گریه برمصائب آن حضرت، به نوعی دلسوزی و حمایت از مظلومین عالم است، زیرا از یک طرف قیام امام حسین علیه السلام برترین الگوی ظلم ستيزان است و گریه و عزاداری میثاقی بر ادامه اهداف حضرت سیدالشهدا علیه السلام در ظلم ستیزی است و از طرف دیگر این عزاداری ها می تواند توده های مسلمان را بسیج و آنها را تربیت کند.

وی ادامه داد: نیروهای تربیت یافته در این مجالس سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، بهتر از دیگر مسلمانان، آمادگی دفاع و حمایت از برادران و خواهران مسلمان رنج دیده شان در اقصی نقاط عالم را دارند.

در آغاز مراسم اقبال بهرامی مسئول کانون بازنشستگان سپاه چهارمحال وبختیاری با تسلیت ایام شهادت  حضرت سیدالشهدا علیه السلام و اسارت آل الله، به حضار خیر مقدم گفت و به ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداخت.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت از دیگر برنامه های مجلس سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار