مثبت سوژه

بازدید از اردوی جهادی بسیج دانشجویی در بخش ارمند

بازدید از اردوی جهادی بسیج دانشجویی در بخش ارمند
جمعی از مسئولین شهرستان خانمیرزا از جمله فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خانمیرزا از اردوی جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم بخش ارمند شهرستان خانمیرزا بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۱۶۱۹۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خانمیرزا مسئولین شهرستان باخوش آمدگویی و عرض خدا قوت،برای جهادگران آرزوی سلامتی و موفقیت کردند.

در این بازدید نحوه فعالیت گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در قالب کارهای عمرانی و فرهنگی،رصد شده و از تلاش دانشجویان جهادگر تقدیر شد.

محمد حسین لطفی سرگروه گروه جهادی «روح الله» در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج خانمیرزا بیان کرد: گروه جهادی«روح الله» بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر اصفهان با حمایت های مادی و معنوی نهاد های مختلف از جمله سازمان بسیج دانشجویی در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری در روستاهای«آب چنار»،« چاهگاه»،« دشتیه»،« امام آباد» بخش ارمند از توابع شهرستان خانمیرزا،ضمن فعالیت های عمرانی و فرهنگی برای خانواده های محروم این منطقه،منشا خدمات بسیاری شده اند.

محمد حسین لطفی  افزود: این اردوی جهادی که از روز جمعه ۲۹ تیر آغاز شده و تا ۸ مرداد ادامه دارد، از۵۳ دانشجو شامل ۲۸ دانشجوی پسر و ۲۵ دانشجوی خانم تشکیل شده است که فعالیت های عمرانی همچون ساخت چهار چشمه سرویس بهداشتی و دو حمام و یک باب ساختمان و فعالیت های آموزشی و فرهنگی از قبیل آموزش زبان به دانش آموزان منطقه، کلاس های فرهنگی و مشاوره های تحصیلی برای دانش آموزان  این مناطق را در دست اجرا دارند.

گفتنی است: گرو جهادی«روح الله» دانشگاه امیرکبیر فعالیت های خود را از سال۸۹ شروع کرده و در بسیاری از استان های کشور شامل: خوزستان،خراسان شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان ... مشغول به خدمت بودند و درحال حاضر هم چهار محال و بختیاری آخرین مقصد این گروه جهادی می باشد‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار