پذیرش دانشجو در مقطع دکترای رشته پرستاری در دانشگاه علوم‌پزشکی گناباد+فیلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه با پیگیری‌های انجام شده مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکترای رشته پرستاری در این دانشگاه صادر شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۳۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد؛ رضا احمدی اظهار کرد: به استناد رای صادره در دویست و نود و سومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی در تاریخ 13 تیرماه با راه‌اندازی رشته پرستاری مقطع دکتری تخصصی(PHD) با ظرفیت پذیرش سه دانشجو موافقت شد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه جزو اولین دانشگاه‌هایی است که پس از تفکیک آموزش پزشکی از وزارت علوم تاسیس شد، افزود: دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گناباد قدیمی‌ترین دانشکده است که هم اکنون با حضور 30 عضو هیات علمی و زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات به روز در 3500 مترمربع زیربنا بستر آموزشی خوبی برای تربیت دانشجویان پرستاری دارد.

 احمدی وجود کتابخانه، آزمایشگاه‌ها، اسکیل لب‌ها، سالن‌های آموزشی، سالن‌های ورزشی و اسکان صد در صدی دانشجویان متقاضی خوابگاه را از جمله ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه در حوزه آموزشی، پژوهشی و رفاهی عنوان کرد.

دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال ۱۳۶۵ راه اندازی و تاکنون یک هزار و ۲۶۲ نفر از آن دانش‌آموخته شدند.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد با ۲ بیمارستان علامه بهلول گنابادی و آیت الله مدنی، ۱۷ مرکز سلامت، ۴۶ خانه بهداشت و ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی، مشغول ارائه خدمت به مردم شهرستان های گناباد و بجستان در جنوب خراسان رضوی است.

۱۳۰ عضو هیات علمی در چهار دانشکده پزشکی، بهداشت، پرستاری و پیراپزشکی کار آموزش ۲ هزار دانشجو را در این دانشگاه بر عهده دارند.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد شامل مراکز تحقیقاتی توسعه اجتماعی و ارتقای سلامت، عوامل اجتماعی موثر بر سلامت (SDH) ، پرستاری، بیماری‌های عفونی و سلامت باروری و جمعیت است.
بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مردم این شهرستان ها زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار