پخش "علقمه سرخ" از آی فیلم عربی

مجموعه نمایشی "علقمه سرخ" از آی فیلم عربی روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۵۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، به مناسبت اربعین حسینی کانال آی فیلم عربی، با دوبله و پخش مجموعه نمایشی "علقمه سرخ" به کارگردانی "فرناز امینی" با عزاداران و عاشقان حسینی (ع) همراه می‌شود.

به گزارش آی فیلم عربی، "علقمه سرخ" در ۱۳ کلاکت ۴۰ دقیقه‌ای برای ماه‌های محرم و صفر تولید شده است که هر کلاکت به یکی از قهرمانان قیام امام حسین (ع) از آغاز نهضت حسینی تا سرانجام شوم یزید می‌پردازد.

این مجموعه نمایشی در آی‌فیلم عربی و توسط واحد تولید و امور هنری شبکه آی‌فیلم در سبک تله تئاتر با استفاده از نمایش‌های آیینی ایران تولید شده است و با بهره‌گیری از هنرمندان جوان تئاتر کشور، حوادث مرتبط با عاشورا را از زاویه‌ای جدید برای مخاطب روایت می‌کند.

"علقمه سرخ" با نام عربی "ملحمة الحسین" از یکشنبه ۴ شهریور ماه، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود و تکرار آن نیز رأس ساعت‌های ۰۳:۳۰ و ۰۹:۳۰ و ۱۵:۳۰ روز بعد پخش می‌شود.

این مجموعه نمایشی در سوریه دوبله شده است و خلدون قاروط، جهاد بوشناق، فادی الاحمد، اسامه جنید، یاسر معلوف، جمال نصار، فادی نعمه، نضال جوهر، عتاب عناوی، غاده عمر، فراس دکاک و... از گویندگان این سریال هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار