برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانش آموزان دختر ماهنشانی

زنجان- در راستای برگزاری اردوهای پیشرفت جمعی از دانش آموزان حلقه صالحین حوزه مقاومت بسیج خواهران ماهنشانی ازمجتمع معدنی انگوران بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۵۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانش آموزان دختر ماهنشانی

به‌گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، عباس اولیایی اظهار کرد: در راستای برگزاری اردوهای پیشرفت با محوریت فرمانداری و سپاه پاسداران شهرستان ماهنشان؛جمعی از دانش آموزان حلقه صالحین مجتمع معدنی سرب و روی انگوران میزبان آینده سازان شهرستان ماهنشان بود. 

وی افزود: در این اردوی یک روزه دانش آموزان همراه با مربیان خود و کارشناسان مجتمع معدن و معدنکاری، اهمیت حفظ و نگهداری از محیط زیست و منابع طبیعی، توجه به درس و علم آموزی برای قبول مسئولیتهای بزرگ در آینده، … آشنا شدند. 

 مدیر روابط عمومی مجتمع معدنی سرب و روی انگوران گفت: این مجتمع با پتانسیل‌های بی‌نظیر خود دارای پیت عظیم معدن رو باز، معدن زیرزمینی با دو تونل با طول ۱۲۰۰ متر، معدن عظیم سنگ تراورتن، طبیعت بکر و زیبای ورودی ییلاق ماهنشان در سال ۱۳۹۹ با دریافت مجوز به عنوان اولین معدن فعال نسبت به پذیرش گردشگر اقدام کرده است.

وی ادامه داد: این مجتمع به عنوان اولین معدن دارنده پروانه گردشگری معدنی ژِئوتوریسم میزبان گردشگران است. 

مجتمع معدنی سرب و روی انگوران در شهرستان ماهنشان در ۱۲۵ کیلومتری جاده زنجان- دندی و تکاب قرار دارد که جزو معدود معادن فعال کشور (از سال ۱۳۰۱) است.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار