مثبت سوژه/جغرافیا محوری؛

مسجد و پایگاه بسیج محلی برای تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی است

فرمانده پایگاه بسیج خواهران کوثر شهرستان اشتهارد یکی از برنامه‌های مهم این پایگاه مقاومت بسیج را راه اندازی گروه جهادی تببین دانست.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۶۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

آمنه گنجی فرمانده پایگاه بسیج خواهران کوثر شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنکار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز گفت: نقش مسجد و پایگاه در تربیت نوجوانان و جوانان ایران عزیز نقشی بسیار مهم‌و تاثیرگذار است.
مسجد و پایگاه بسیج محلی برای تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی است
گنجی در ادامه با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج کوثر در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد؛ افزود: تهیه پک‌های فرهنگی با موضوعات بصیرتی، فرزندآوری، ازدواج، انتخابات و توزیع کمک مومنانه در ایام و مناسبت‌های مختلف از برنامه‌های فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج کوثر است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کوثر بیان کرد: برگزاری مراسم‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی از قبیل هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، دهه فجر، دهه کرامت و امامت، ایام شهادت و ولادت امامان معصوم (ع)، از دیگر برنامه‌های فرهنگی این پایگاه است.

مسجد و پایگاه بسیج محلی برای تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی است

وی بیان کرد: در زمینه آموزشی نیز می‌توان به برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های هنری، طراحی، حلقات صالحین و ... اشاره کرد.

گنجی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس‌های تابستانی، گفت: پایگاه مقاومت بسیج کوثر، در همین راستا برای پر کردن اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان در ایام تابستان اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی، ورزشی، آموزشی می‌کند.

وی یکی دیگر از برنامه‌های این پایگاه مقاومت بسیج را راه اندازی گروه جهادی تببین بیان کرد و گفت: با توجه به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، این پایگاه تصمیم به راه اندازی گروه جهادی در امر تبیین در سطح شهر و به ویژه روستا‌ها گرفت و فعالیت خوبی در ایام انتخابات در زمینه تبیین داشت.

گنجی در پایان گفت: برای تحقق مطلوب تربیت اسلامی و مصون‏سازی فرزندان ایران اسلامی از آماج تهاجم دشمن و همه باید دست به دست هم دهیم و ما نیز در پایگاه تمام توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم انجام می‌دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار