خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

مهار آتش‌سوزی منزل مسکونی در محله کولانج همدان

همدان- روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: آتش نشانان همدان با حضور به موقع، آتش سوزی یک منزل مسکونی در منطقه کولانج شهر همدان را مهار کردند.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۱۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه عصر روز چهارشنبه ۳ مرداد ماه سامانه ۱۲۵ همدان خبری از آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله کولانج شهر همدان را دریافت کرد.

وی بیان کرد: با دریافت این گزارش بلافاصله دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه های مرکز و ایثار به محل حادثه در محله کولانج اعزام شدند.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل و در بررسی اولیه مشاهده کردند آتش قسمتی از یک واحد از ساختمان چند طبقه را فرا گرفته در حال سرایت به واحدهای مجاور است.

وی مطرح کرد: با مشاهده وضعیت موجود آتش نشانان در قالب دو گروه همزمان عملیات اطفاء و جستجو و نجات را آغاز کرده و پس از تلاش بی‌وقفه توانستند شعله‌های آتش را مهار و از گسترش آن به واحدهای مجاور جلوگیری کنند.

محمدی با بیان اینکه در این عملیات که حدود ۱ ساعت به طول انجامید، خاطرنشان کرد: ۶ آتش نشان در قالب دو گروه عملیاتی حضور داشتند که با اقدام به موقع و عملکرد اصولی در حین انجام عملیات با مهار کامل آتش سوزی، تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه، برای ادامه خدمت‌رسانی به ایستگاه‌های مبدأ مراجعت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار