جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان

اربعین رویداد تمدن سازبا شعار «کربلا تا طریق الاقصی » برگزارمی شود

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان، اربعین را رویداد تمدن ساز بیان کردو افزود: شعار امسال اربعین «کربلا تا طوفان الاقصی است.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۱۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

اربعین رویداد تمدن سازبا شعار «کربلا تا طوفان الاقصی » برگزارمی شود

 

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،محمد احمدی ادیب،امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اربعین رویداد تمدن ساز است اظهار کرد: اربعین امسال با شعار کربلا تا طریق  الاقصی برگزارمی شود

 

وی افزود: به منظور انعکاس بیشتر و بهتر از برنامه های اربعین موسسه فرهنگی برای تولیدات رسانه ای ستاداربعین و بسترهای فضای مجازی در حال فعالیت هستند.

 

 

احمدی ادیب با اشاره به اعزام ۳۰ خبرنگار از مرکز استان گفت : خبرنگاران اعزامی در ۶ گروه ۵ نفره اعم از خبرنگاران ، عکاسان خبری ، فعالان فضای مجازی اعزام می شوند.

 

وی ادامه داد:طی مکاتبات قبل فرمانداران شهرستان ها قرار شده که یک خبرنگار فعال از شهرستان جهت پوشش رسانه ای اعزام شود .

 

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان از توزیع سیم کارت دائمی با اینترنت ویژه خبرنگاران و اینترنت بین المللی برای فعالیت رسانه ای حاضر درمراسم خبرداد.

 

وی با بیان اینکه انسجام در اربعین دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار تر می کند گفت: برنامه ریزی فرهنگی در سطح استان با موضوع اربعین،برگزاری جشنواره آثار اربعین ، قرارگاه رسانه ای در شهرستان برای انعکاس فعالیت ها و عملکردهای رسانه ای اربعین از برنامه های ستاداربعین است.

 

 

احمدی ادیب مردمی برگزار شدن این مراسم اربعین را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در نظر است مراسم دلنشین ، ارزان و ایمن برگزارشود.

 

اربعین رویداد تمدن سازبا شعار «کربلا تا طوفان الاقصی » برگزارمی شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار