مثبت سوژه|

دعای خیر پدر و دلسوزی مادر؛ چراغ‌ راه بانوی نمونه قرآنی

زهرا نجاتی از بانوان موفق ساوجی است که توانسته در کنار مسئولیت مادری 5 فرزند در عرصه‌های فرهنگی و قرآن نیز فعال باشد.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۳۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

زهرا نجاتی، فرمانده پایگاه مقاومت علمی اسرا، مدیر مدرسه قرآنی و مربی سبک زندگی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه؛ به برخی از موفقیت‌های خود اشاره کرد و گفت: من علاوه بر مشغله کاری همچون مدیریت مؤسسه قرآن و مدارس قرآنی موفق به کسب کارشناسی ارشد و سطح سه حوزوی شدم و  پایان‌نامه‌ام نیز به عنوان پایان‌نامه برتر حوزه علمیه معرفی شد.

وی افزود: حافظ ۲۰ جزء قرآن کریم هستم. نویسنده نمایشنامه مذهبی و دینی و از همه مهم‌تر مادر سه فرزند دختر و دو فرزند پسر هستم. همه فکر می‌کنند مشغله کاری مانعی برای فرزندآوری است اما من با وجود مشغله‌های فراوان فرزندانم را حافظ تربیت کردم، پسر بزرگم که ۲۶ ساله است حافظ کل است و دخترانم هر کدام حافظ ۵ جزء قرآن هستند.
نجاتی مهم‌ترین عامل نرسیدن به اهداف را عدم مدیریت زمان دانست و افزود: نقش مادر در تربیت فرزندان بسیار مهم است، برای نمونه در منزل ما تماشای تلویزیون توسط خود بچه‌ها مدیریت می‌شود و وقت خود را برای دیدن سریال‌های پراز اضطراب هدر نمی‌دهیم. به عنوان یک مبلغ حوزوی و مداح در اجتماعاتی که با مادران به ویژه مادران جوان دارم بر مهارت آموزی و تربیت فرزندان تاکید می‌کنم.
فعالیت‌های این بانوی نمونه و قرآنی به همین‌جا خلاصه نمی‌شود و علاقه به کشاورزی از دیگر فعالیت های خانم نجاتی است که در همین رابطه خانم نجاتی گفت: سه هکتار باغ انار داریم که سیستم آبیاری قطره‌ای آن را طراحی و مدیریت کرده‌ام؛ انجام امور تکنیکی کشاورزی هم برعهده خودم است. تمام افتخارات را مدیون قرآن هستم و ادعایی ندارم.
وی افزود:همیشه احساس می‌کنم دعای پدر و مادرم با من است و باعث شده هیچ وقت کم نیاورم، خسته نباشم و عاشق کار باشم.
برنامه‌ریزی جشنواره‌های فرهنگی شهرستان ساوه، برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی مانند دادگستری و ..، حضور در محافل خانگی از دیگر فعالیت‌های این بانوی قرآنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار