خبرهای داغ:

نشست هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان سمنان برگزار شد

نشست هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان سمنان باموضوع هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و دومین جام رسانه‌ای استان سمنان با حضور شماری از اهالی رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۴۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴

نشست هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان سمنان برگزار شدبه گزارش خبرنگار بسیج، محمود احمدی رئیس بسیج رسانه استان سمنان در نشست هیات اندیشه ورز استان سمنان که در سالن جلسات ساختمان بسیج اقشار برگزار شد، ضمن تشریح اهداف برگزاری این جشنواره، بیان کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان با رویکرد ارتقای محتوای فاخر و ایجاد رقابت حرفه‌ای بین رسانه نگاران و همچنین تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب با استفاده از ظرفیت رسانه، طی هفته‌های آینده فراخوان خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر فرصتی برای معرفی مستعدان رسانه است، افزود: مجریان برگزاری این جشنواره تلاش می‌کنند این رقابت فرهنگی طبق چارچوب اعلام شده و بر اساس استاندارد‌های تعیین شده ملی برگزار شود.

امید مظفری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان با تاکید بر ضرورت شناسایی نقاط ضعف و قوت این جشنواره، اظهار کرد: با شناسایی نقاط قوت و ضعف در جریان برگزاری این جشنواره، راهبرد سنوات آینده مشخص خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره آموزشی و توانمند سازی رسانه نگاران با هدف برطرف شدن چالش فقر محتوایی، اظهار کرد: راهبرد ارائه آموزش منجر به ارائه آثار فاخر و کیفی و ایجاد رقابت اثربخش و مثبت خواهد شد.

مظفری با اشاره به ظرفیت جشنواره رسانه‌ای ابوذر و رویدادی که می‌توان چند جانبه به آن اتکا کرد، یادآور شد: توجه به مولفه هایی، چون بررسی داوران، اثر سنجی، نظرسنجی و افکار سنجی از موضوعاتی است که باید مدنظر مجریان این رویداد قرار گیرد.

گفتنی است: رسانه نگاران در این نشست، نقطه نظرات خود را در خصوص برگزاری خلاقانه این رویداد با هدف ترغیب خبرنگاران برای حضور در این رقابت، لزوم بکارگیری داوران حرفه‌ای برای پالایش آثار و... بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار