خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان لرستان:

هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان ورزشکار سپاه در لرستان به رقابت می پردازند

هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان ورزشکار سپاه در لرستان به رقابت می پردازند
فرمانده سپاه استان گفت: هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان سپاه در قالب ۴۵ رده سراسر کشور در لرستان به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۵۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸

سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت اباالفضل (ع) استان لرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهید اباعبدلله الحسین(ع) بیان کرد: به لطف خدای متعال و با تلاش همه ی عزیزان در مجموعه سپاه حضرت اباالفضل(ع) و همچنین مجموعه ادارات و سازمان های استان، شاهد یک رویداد بسیار مهمی در سطح استان  بنام جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم خانواده پاسدار با شعار نهضت رهروان حسینی و یادبود خادم الرضا و شهدای خدمت هستیم. 

وی در ادامه افزود: هرساله در مجموعه ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاهد برگزاری این جشنواره در دو سطح فرزندان و همسران پاسدار هستیم. و به لطف خداوند متعال امسال هم در مرداد ماه، لرستان میزبان قریب به ۱۹۰۰ نفر از فرزندان پسر، در قالب ۴۵ رده از سراسر کشور است.
 سردار باقری تصریح کرد:  سپاه های استانی، و سایر رده های نیروی سپاه بنا ست در ۷رشته ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، و در ۳رشته دیگر این عزیزان به رقابت بپردازند. 

فرمانده سپاه استان در ادامه خاطر نشان کرد: آن چیزی که قرار است در این رویداد  اتفاق بیفتد، این است در دو سطح می توان به آن اشاره کرد ، اول اینکه ضمن آشنایی فرزندان پاسدار،با توجه حضور از سراسر کشور و آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ سایر استان هاست. 

وی تصریح کرد: نکته دوم که در این جشنواره اتفاق خواهد افتاد، استان ما به عنوان میزبان این عزیزان هم در جهت شناساندن  آداب و رسوم و فرهنگ استان لرستان و هم در حوزه گردشگری، این زمینه را فراهم میکند که با استان لرستان بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار