گزارش تصویری از اطعام محرومان تا اقدامات فرهنگی و مذهبی در مسجد گناباد

مسجد جامع روستای بهاباد از مساجد فعال و اکتیو شهرستان گناباد بوده که دارای برنامه های اطعام، فرهنگی، قرآنی، تربیتی ورزشی، و... است.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۶۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد،  حجه الاسلام و المسلمین معمارزاده امام جماعت مسجد جامع روستای بهاباد از اجرای برنامه های مختلف در سطح این مسجد برای نوجوانان، جوانان، محرومین، و مردم این روستا خبر داد.
معمارزاده گفت: به همت مردم و خیرین روستای بهاباد شهرستان گناباد، هزینه بیش از ۶۰۰ پرس و همچنین یک گوسفند جهت قربانی جمع‌آوری و با کمک بسیجیان پایگاه و شورای فرهنگی روستای بهاباد پخت و در میان نیازمندان توزیع شد که این یکی از برنامه های این مسجد در جهت کمک به محرومین بوده است. 

وی گفت: به همت حاج علیرضا قلی‌زاده خیر نیک اندیش این روستا و همزمان با عید سعید غدیر خم و سفارش اهل بیت (ع) مبنی بر اطعام در این روز مبارک، ۱۲۰۰ پرس غذای گرم توسط ایشان اماده و در میان اهالی محترم روستا و همشهریان گنابادی توزیع شد.
امام جماعت مسجد جامع بهاباد گفت: اطعام و غذا دادن در عید غدیر وسایر مراسمات دینی مذهبی و ملی یکی از سنت های دیرینه این مسجد بوده است. 
این روحانی افزود:  از جمله برنامه های دیگر این مسجد به برنامه های قرآنی، از جمله محافل انس با قرآن که با استقبال چشمگیر نوجوانان و اهالی روستا مواجه شده، برنامه های احکام ،تربیتی وکلاسهای اخلاقی می‌توان اشاره کرد
معمارزاده گفت در جهت پویایی و نشاط برای نوجوانان میز تنیس و فوتبال دستی برای تفریح بچه ها در محل مسجد مستقر شده است که استقبال خوبی بعمل آمده است
وی ادامه داد از جمله برنامه های دیگر این مسجد غنی سازی اوقات فراغت برای نوجوانان و اهالی مسجد بوده است که شاهد حضور بیش از پیش این عزیزان هستیم
روحانی مسجد جامع بهاباد گفت از جمله برنامه های تربیتی که در این مسجد اجرا می شد می‌توان به تشکیل حلقه های معرفتی در سطح این مسجد اشاره کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار