مثبت سوژه/ عرصه محوری؛

فعالیت تربیتی و فرهنگی تا ورود به عرصه حمایتی و عمرانی گروه جهادی رهروان حضرت زینب (س)

جهادگران گروه جهادی رهروان حضرت زینب (س)، با تحصیلات و کار‌های فرهنگی در مناطق محروم، تنها به فکر، جسم افراد محروم نبودند بلکه هدف اصلی آنها پرورش روح و فکر افراد است.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۸۳
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

ناهید جمشیدیان مسئول گروه جهادی رهروان حضرت زینب (س) از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده و در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز گفت: علت نام گذاری این گروه این بود که می‌خواستیم جهادگران مانند حضرت زینب (س) از دین اسلام دفاع کنند و گرفتار‌ها را نجات دهند.

جمشیدیان به حضور فعال جوانان در این گروه اشاره کرد و افزود: در ابتدا بعد از جمع کردن یک گروه دانشجویی باانگیزه و با گذاشتن کلاس‌های کارگاهی، آنان را اخلاقی تربیت کردیم؛ سپس به مناطق محروم اطراف محمد شهر رفتیم و برای مردم و کودکان هم کار تربیتی و کلاس‌های تقویتی برگزار کردیم.

وی در ادامه گفت: ابتدا در مناطق محروم با آموزش و کار فرهنگی شروع به فعالیت کردیم؛ سپس با بازسازی، زیباسازی و حیات پویا در مدارس مناطق محروم کار خود را ادامه دادیم و در حال حاضر توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های عزتمند، تهیه و اهدا سیسمونی و جهیزیه، طبخ و توزیع غذای گرم، تهیه و اهداء البسه و ...، از جمله فعالیت‌های این گروه است.

جمشیدیان خاطر نشان کرد: بزرگترین افتخار این گروه این است که ده الی پانزده نفر از اعضای گروه که بسیجی نبودند و خیلی هم به بسیج علاقه نداشتند، در آخر کار بسیجی شده و زندگیشان با نگاه شهدا نور گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار