خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

توفیق خدمت به زائران حسینی فرصتی الهی است

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان توفیق خدمت به زائران حسینی را فرصتی الهی دانست و گفت: هر کس در این مسیر قدمی بردارد جزء صالحین است.
کد خبر: ۹۶۱۶۴۱۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
توفیق خدمت به زائران حسینی فرصتی الهی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت(ع)، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: هرجا نامی از اهل بیت(ع) ذکر شود، آن مجلس باغی از باغ‌های بهشتی است.

وی با بیان ارزش جلسات مربوط به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) افزود: این جلسه ما را به بهشت دعوت می‌کند پس باید شکرگزار اين نعمت باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان هدف از برگزاری این جلسات را یاری دین خدا و اهل بیت (ع) دانست و بیان کرد: زحماتی که در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر بازسازی عتبات و  پیاده‌روی اربعین حسینی کشیده شود، تعظیم شعائر دینی است.

وی توفیق خدمت به زائران حسینی را فرصتی الهی دانست و افزود: هر کس در این مسیر قدمی بردارد جزء صالحین است.

نجاری عنوان کرد: از جمله کارهای خیر که بسیار به آن سفارش شده انفاق است که چه بهتر این انفاق در راه امام حسین (ع) و خدمت به زائران آن حضرت باشد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعیان افزود: قدم‌هایی که شما در این مسیر برمی‌دارید سبب اتحاد هرچه بیشتر شیعیان مخصوصاً مردم ایران و عراق خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار کرد: هرگاه سپاه و بسیج در هر عرصه‌ای وارد شوند باید آرمانی‌ترین و شایسته‌ترین عملکرد را داشته باشند، تا به الگویی برای دیگر سازمان‌ها و نهادها تبدیل شوند.

وی استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان را در راستای اطلاع رسانی به عموم مردم موثر دانست و افزود: ظرفیت بسیج در کشور ظرفیتی عظیم است که استفاده از آن نیز در این مسیر بازسازی عتبات و عالیات بسیار عالی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار