خبرهای داغ:
سردار سنایی‌راد در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج:

بسیج حلقه مردمی اتصال حاکمیت با جامعه است

الحمدالله در این نمایشگاه شاهد بودم که نمایندگی ولی فقیه در بسیج، روندی رو به رشد و پیشرفت را طی کرده است؛ گرچه فهم عملکرد مستلزم تمرکز بیشتری است اما بنده در نمایشگاه تابلوهای گزارش عملکرد را مطالعه کردم و به این پیشرفت‌ها و دستاوردها پی بردم. 
کد خبر: ۹۶۱۶۴۲۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵

سردار سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نمایندگی ولی فقیه در‌ سپاه و بسیج، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: بنده افتخار همکاری با نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین را دارم البته زمانی که من توفیق حضور داشتم بسیج با عنوان نیروی مقاومت بسیج فعالیت می‌کرد؛ سالیانی در مجموعه های مختلف و عمدتا در معاونت سیاسی و همچنین دفتر بررسی تحلیل محتوا توفیق همکاری داشتم.  

وی افزود: الحمدالله در این نمایشگاه شاهد بودم که نمایندگی ولی فقیه در بسیج، روندی رو به رشد و پیشرفت را طی کرده است؛ گرچه فهم عملکرد مستلزم تمرکز بیشتری است اما بنده در نمایشگاه تابلوهای گزارش عملکرد را مطالعه کردم و به این پیشرفت‌ها و دستاوردها پی بردم. 

سردار سنایی‌راد گفت: از جمله مواردی که برای من قابل توجه بود این نکته بود که نمایندگی ولی فقیه مجدداً تا رده پایگاه مقاومت نیز حضور دارد؛ موضوعی که در مقطعی در نواحی مقاومت محدود شده بود‌.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: بسیج حلقه مردمی اتصال حاکمیت با جامعه است؛همانطور که در دفاع مقدس با حضور بسیج نامعادله‌ای که صدامیان داشتند به معادلات بزرگی منتهی شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: حضور بسیجیان در طول و عرض جغرافیایی و اقشار مختلف و برخورداری از تخصص های مختلف یک ظرفیت طلایی برای نظام است.
 
وی گفت: مجموعه نمایندگی ولی فقیه که رسالت آن ارتقای فکری، معنوی و بصیرتی بسیجیان و صیانت از فرهنگ بسیجی است، کار مقدسی محسوب می شود و اگر بگوییم برای این مزیت طلایی کدام ویژگی مهمتر است باید بگوییم ویژگی برآمده از روحیه و توان معنوی  است که آن را باید در اخلاص خلاصه کرد و این به ماموریت حوزه نمایندگی گره خورده است.
 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار