خبرهای داغ:

دوخت البسه ی خادمین رضوی در هفتکل

بانوی کار آفرین پرتلاش و فعال در رسته شغلی خیاطی لباس از فعالیت خود در این رشته می‌گوید.
کد خبر: ۹۶۱۶۴۵۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هفتکل، معصومه بهزادی مکوندی از کارآفرینان موفق در رسته شغلی خیاطی لباس با اشاره به انتخاب یک کسب و کار خوب و موفقیت آمیز گفت: در سال ۱۳۸۲ مشغول هنر خیاطی شدم و ۵ سال به طور حرفه ای خیاطی میکنم و مدیریت کارگاه تولیدی خود را به عهده دارم.

 

وی با اشاره به نحوه آشنایی توسعه مشاغل خانگی گفت: در سال ۱۳۸۲ با تجهیزات محدودی و در اتاق کوچکی به فعالیت در رشته خیاطی پرداختم ،فعالیت در این مسیر و شغل خیاطی خالی از مسائل و مشکلات ریز و درشت نبوده، کمبود اعتبار یکی از سختی هایی بود که با آن روبه رو بودم ولی با حمایت های بسیج و سپاه پاسداران توانستم تسهیلات اشتغال زایی از این نهاد ها را دریافت کرده و کمبود کارگاهم را برطرف کنم.

 

وی افزود : هم اکنون علاوه بر قبول سفارشات مشتریان در زمینه دوخت فرم مدارس و شال های خادمین آستان قدس رضوی را سفارش می‌پذیرم و به درآمد خوبی رسیده ام.

 

این بانوی کار آفرین بیان داشت: کسب روزی حلال مهمترین انگیزه و عامل پیشرفت در کارم بوده است. به اعتقاد من کار آفرینی اصلا سرمایه زیادی نمی‌خواهد، بلکه نیازمند ایده و خلاقیت و شناخت بازار فروش محصول است. من امروزه نه تنها توانستم روی پای خود بایستم بلکه برای تعدادی بانوی دیگر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده ام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار