برگزاری یادواره شهداء دانش آموزی

یادواره شهدای دانش آموز استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد شهید ظفر خالدی برگزار شد.

یادواره شهدای دانش آموز استان چهارمحال و بختیاری در تیرماه با حضور جمعی از مردم، مسئولان استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۴۸۵
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در این مراسم معنوی که تیرماه در تپه نور شهدا شهرکرد برگزار شد، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: شهدای دانش‌آموزان با خون خود انقلاب اسلامی را در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان بیمه کردند و امروز باید اهداف و سیره آنها در مدارس و بین دانش آموزان تبیین گردد.

در ادامه برنامه سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهید ظفر خالدی، شهید شاخص سال بیان کرد: شهید ظفر خالدی کم سن و سال ترین شهید کشور است که در سال های بعد از جنگ تحمیلی دست در گردن برادر شهیدش خدارحم خالدی در تفحص مناطق عملیاتی پیدا شدند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهیدان فرصتی برای بیان خاطرات، تبیین اهداف و نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار دارد، گفت: باید فرهنگیان در کنار مسایل آموزشی، فرهنگ سازی اهداف شهیدان درمیان دانش آموزان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

در این مراسم به یاد شهدای دانش‌آموز دانش آموز ظفر خالدی چندین برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد و از خواهر شهید ظفر خالدی تجلیل شد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار