فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین اختتامیه نمایش فصل شیدایی؛

مردم شال ۴۶ سال در خط انقلاب و استمرار خط عاشورا هستند 

مردم شال ۴۶ سال در خط انقلاب و استمرار خط عاشورا هستند 
سردار رفیعی آتانی گفت: شالی ها برای دفاع از انقلاب و برای استمرار خط عاشورا، ۴۶ سال است که شیداییان حقیقی این میدان هستند.
کد خبر: ۹۶۱۶۴۹۱
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

قزوین_ به گزارش بسیج، شامگاه گذشته با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آئین اختتامیه نمایش حماسی آئینی فصل شیدایی در شهر شال برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم که با استقبال گسترده و پرشور مردم شهرستان بوئین زهرا در شهر شال برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران این مراسم که دوماه در تلاش برای برگزاری نمایش فصل شیدایی بودند، بیان کرد: شال بزرگ است به واسطه عالمان دینی اش آیت الله موسوی شالی، برادرانش و عالمان با نام و گمنام شال.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: شال بزرگ است به واسطه فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدسش از سردار شهید بابایی عزیز که در لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص) که مورد اعتماد و اتکا سردار پرآوازه حاج احمد متوسلیان عزیز بود، از سردار شهید حمید محمدرضایی عزیز در دفاع از حرم و شهیدان عزیز شال، شهیدان دفاع از حرم شهید رسول پورمراد و شهید کریمی و تک تک شهدای بلند آوازه شال.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: این اولین مراسم مردم شال برای مناسک انقلاب و عاشورا و اولین فصل شیدایی شالی ها نیست. در همه مراسمات و یوم الله ها، شالی ها در قزوین خوش درخشیدند و در تکریم شهیدانشان زبانزد هستند.

سردار رفیعی آتانی در پایان یادآور شد: شالی ها برای دفاع از انقلاب و برای استمرار خط عاشورا، ۴۶ سال است که شیداییان حقیقی این میدان هستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار