خبرهای داغ:
گزارش_اختصاصی

روایتی از فعالیت های نوجوانه های حلقات صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید فنی بهبهان

طرح تابستانی جوانه های صالحین فرصتی مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان به سمت سوی مسجد میباشد.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۶۳
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:همزمان با فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان نوجوان ، طرح تابستانی جوانه های صالحین فرصتی مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان میباشد .

 

و در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هنری، تربیتی ،آموزش های علمی و امداد نجات ، اردویی ، شنا، مسابقات ورزشی و... ویژه جوانان و نوجوان در طرح تابستانی جوانه های صالحین پایگاه های حوزه شهید فنی دهستان دودانگه بهبهان در حال برگزاری میباشد .

 

در تشریح این خبر به گزارش خبرنگار بسیج بهبهان آمده است ، تابستان همیشه فرصتی بسیار مناسب برای اجرای برنامه های هدفمند پایگاه های مقاومت بسیج میباشد و از این فرصت باید استفاده های لازم و مفید را برای تحقق اهداف تربیتی و... برده و استفاده مفید نماییم .

 

 و در این خصوص پایگاه های حوزه شهید فنی دودانگه با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برنامه های بسیار متنوعی ویژه بسیجیان و در راستا جذب افراد جدید به سمت سوی مسجد و پایگاه برگزار خواهد کرد . و تاکنون برنامه های متنوعی اجرا گردیده و ادامه دار خواهند بود . هدف از اجرای اینگونه برنامه ها تربیت نسل جوان انقلاب و اوقات فراغت سالم برای این عزیزان میباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار