کمک به ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در گروه جهادی شهید کولیوند

مسئول گروه جهادی شهید کولیوند گفت: سال ۱۳۹۸ فعالیت خودمان را آغاز کردیم و خیرین می‌توانند از طریق پایگاه بسیج و همچنین خیریه با ما همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۷۹
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

نرگس محمدخانی مسئول گروه جهادی شهید کولیوند در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز اظهار داشت: علت نام گذاری این گروه برگرفته از یکی از شهیدان بزرگ دفاع مقدس است.

محمدخانی به افرادی که در این گروه همکاری می‌کند، اشاره کرد و گفت: فرمانده و شورای پایگاه بسیج در گروه فعالیت و همکاری می‌کنند.

محمدخانی در ادامه گفت: ما در زمان کرونا با کمک‌های جهادی برای واکسن و رساندن اقلام خوراکی برای خانواده‌های عزتمند و بیماران و افرادی که از کار افتاده بودند فعالیت می‌کردیم، بعد از دوران کرونا این فعالیت‌ها ادامه داشت.

هم چنین با کار گروهی و جهادی زمینه اشتغال زایی را برای زنان سرپرست خانوار با برگزاری کارگاه‌های قالی بافی، شمع سازی، چرم دوزی، خیاطی و ...، فراهم کردیم.

محمدخانی در ادامه وی به عرصه‌های فعالیت گروه جهادی نیز اشاره کرد: خدمت رسانی به خانواده‌های عزتمند از طریق تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه و سیسمونی، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه از طریق صندوق قرض الحسنه مردم یار، تهیه و اهداء پک‌های لوازم التحریر، اهدا کمک هزینه‌های مالی، معیشتی، درمانی، طبخ و توزیع غذای گرم برگزاری کلاس‌های مهارتی اعم از خیاطی، قالی باقی، گلیم بافی، شمع سازی در جهت کمک به اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار را برگزار کردیم.

وی نیز به جامعه هدف گروه اشاره کرد: جامعه هدف گروه ما خدمت رسانی به نیازمندان، از کار افتادگان، بیماران، افراد بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام و سالمندان است.

محمدخانی گفت: توصیه من به جوانان این است که در اینگونه عرصه‌ها فعالیت داشته باشند، زیرا از نظر بنده خیر و برکتی که در اینگونه عرصه‌ها وجود دارد و در زندگی آن ها تاثیر به وضوحی خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار