در جمع بسیجیان مسجد جامع فارسان عنوان شد؛

حضور پرشور و بالنده نوجوانان در نماز جمعه، نشانه شکست دشمنان است

حضور پرشور و بالنده نوجوانان در نماز جمعه، نشانه شکست دشمنان است
همزمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه در ایران،جلسه هفتگی حلقه های صالحین نونهالان،کودکان و نوجوانان پایگاه شهدا مسجد جامع فارسان با محوریت حضور نوجوانان در نماز جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۰۶
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدا مسجدجامع فارسان  به‌مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه، گفت: حضور پرشور و بالنده نوجوانان و جوانان در نماز جمعه، نشانه شکست دشمنان در تهاجم فرهنگی بوده و موجب یاس و ناامیدی آنان می شود و از سویی دیگر همین امر باعث دلگرمی متدینین و خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی در راستای خدمت رسانی بیشتر به جوانان می گردد.

وی افزود: اهمیت نماز جمعه بسیار بالاست چرا که خداوند در سوره مبارکه جمعه به بیان عظکت آن اشاره کرده است و کسی که نماز جمعه بخواند ثواب یک حج دارد و نماز عصر بعد از نماز جمعه نیز ثواب حج عمره را دارد.

فرمانده پایگاه شهدا مسجدجامع فارسان در پایان بیان کرد: کسانی که در نماز جمعه و جماعت شرکت و این امر الهی را محقق می‌کنند، به سعادت و خوشبختی بزرگی دست پیدا می کنند. مخصوصاً کسانی که مقید به حضور منظم هستند و در همه نمازهای جمعه و جماعت  شرکت می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار