مثبت سوژه

رسانه و فضای مجازی راهی برای جهاد تبیین

رضا شهمرادزاده خبرنگار فعال و جهادی بسیج گفت:بهترین روش برای اجرای این تبیین را رسانه و فضای مجازی می دانم
کد خبر: ۹۶۱۶۶۱۱
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، با رضا شهمرادزاده خبرنگار فعال و جهادی خبرگزاری بسیج  شهرستان فهرج به گفتگو نشستیم.

در ابتدا به صورت مختصر خودتان را معرفی کنید؟

بنده رضا شهمرادزاده فهرجی هستم  که  در مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر در حال تحصیل می باشد،با توجه به اینکه علاقه جدی به خبر و خبرنگاری و تصویربرداری داشتم، حدودا از سال ۱۳۹۴ وارد عرصه خبر و خبرنگاری شدم که تا الان هم ادامه داشته است .

شما از چه زمانی با مجموعه بسیج همکاری خود را آغاز کردید ؟
بنده  از اواخر سال ۱۴۰۱ بود که همکاری خودم را با خبرگزاری بسیج شهرستان فهرج آغاز کردم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فهرج، شهمرادزاده بیان کرد: بنده بصورت افتخاری و بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای  در مجموعه روابط عمومی و خبرگزاری بسیج شهرستان فهرج در حال فعالیت می باشم و با افتخار خود را عضو کوچکی از این مجموعه وسیع و پرافتخار  می دانم.

وی افزود: عقیده شخصی بنده این است که هر شخصی که در این مملکت زندگی میکند باید  دِین خود رو  به این نظام اسلامی ادا کند و چه بهتر اینکه در زمینه ای که تبحر و تخصص دارد خود را هزینه کند.

شهمرادزاده ضمن بیان انگیزه  از حضور و همکاری با مجموعه خبرگزاری بسیج و فعالیت در این زمینه،گفت: اولاً این است که خود را بسیجی و پا تابع ولایت فقیه  میدانم و دوماً گسترش بحث جهاد تبیینی است که حضرت آقا روی آن تاکید دارند، که بهترین روش برای اجرای این تبیین را رسانه و فضای مجازی می دانم .

در ادامه بیان شد که پوشش و انعکاس مطلوب فعالیت های مجموعه بسیج و سپاه از دیگر انگیزه‌ های بنده است که به آن توجه جدی دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار