مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک: 

امکان تداوم تأمین آب با مشارکت مردم در صرفه‌جویی 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: در اوج گرمای پیشرو تداوم تأمین آب شرب برای شهروندان تنها با مشارکت آنان در صرفه‌جویی میسر خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۴۶
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج اززهک، غلامحسین لکزائیان‌پور، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک، بیان کرد: باتوجه‌به ورود موج جدید گرما و به تبعیت از آن افزایش میزان مصرف آب، نیاز است تا مشترکان برای تأمین آب شرب پایدار از مصارف غیرضروری خودداری کنند.

وی افزود: این روند افزایش دما طی روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت و ضروری است مشترکین آب با صرفه‌جویی در مصرف آن و رعایت الگوی مصرف، شرکت آب و فاضلاب را در تأمین آب شرب پایدار برای شهروندان یاری دهند.

لکزائیان‌پور خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی همه تأسیسات تولید و توزیع آب، با تمام توان و ظرفیت در حال تأمین آب شرب شهروندان هستند و انتظار می‌رود مشترکان نیز با مدیریت مصرف آب از مصارف غیرضروری پرهیز کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک تصریح کرد: خودداری از شست‌وشوی حیاط و مشاعات ساختمان مانند راه‌پله‌ها، پرهیز از شست‌وشوی خودرو با آب شرب و کاهش مدت‌زمان استفاده از آب در مصارفی مانند استحمام و شستن ظروف، عدم استفاده از آب شبکه برای مصارف فضای سبز و ساخت‌وساز ابنیه و برخورد با افراد خاطی که اقدام به برداشت غیرمجاز آب از شبکه‌های توزیع آب می‌کنند، از جمله اقداماتی هستند که کمک بزرگی به مدیریت مصرف آبِ خانوار خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار