از آموزش مداحی تا تدریس فی سبیل الله مداحی به علاقه مندان در زاهدان

اله دری گفت: همانگونه که من و مربیان سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی فی سبیل الله اقدام به تربیت و ترویج فرهنگ علوی وفاطمی کردیم دانش آموختگان این مجموعه هم ادامه دهنده راه ما باشند.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۵۳
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

اقدس اله دری، خواهر بسیجی مداح در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت :مداحی یکی از عوامل مهم در ترویج اندیشه اسلامی شیعی و تثبیت آن در طول تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود.

 

وی در ادامه با اشاره به سابقه آموزش مداحی خود افزود: در محضر اساتیدی چون آقایان جهان زاده، ارجونی و ایمان خواه و خانم سرگزی دوره های آموزش مداحی را طی کردم .

 

این بانوی مداح تصریح کرد: از سال ۹۰ سابقه عضویت در بسیج مداحان را دارم واز سال ۹۲ توفیق تدریس وآموزش مداحی در این سازمان را داشتم .

 

وی با اشاره به مجالس خانگی سطح شهر و مساجد در محله های مختلف ،اذعان داشت:  در حدود ۱۲ سال سابقه تدریس، توفیق آموزش به تعداد زیادی از خواهران را در زمینه مداحی دارم .

 

اله دری ضمن ابراز خرسندی از نتیجه آموزش این چند ساله عنوان کرد: در برخی از مجالس که بعنوان مهمان دعوت دارم از مشاهده و اجرای خواهرانی که زمانی دانش آموخته جلسات آموزشی من در دوره های آموزش مداحی سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان بودند احساس رضایت دارم و امیدوارم که خداوند همه این تلاش ها و زحماتم را باقیات وصالحاتی از عمرم قرار دهد و همانگونه که من و مربیان سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی فی سبیل الله اقدام به تربیت و ترویج فرهنگ علوی وفاطمی کردیم دانش آموختگان این مجموعه هم ادامه دهنده راه ما باشند و امانتداران خوبی در انتقال آن به خواهران دیگر وان شاءالله آینده گان تا رسیدن به ظهور حضرت ولیعصر ارواحنافداه باشند.

 

گفتنی است :این بانوی بسیجی در کنار آموزش و تدریس مداحی مسئولیت حلقه های ذاکرین خواهر،جلسات آموزشی سازمان بسیج مداحان را هم عهده دار است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار