در فارسان عنوان شد؛

نقاشی کشیدن یک هنر است، هنر مجسم کردن و به تصویر کشیدن

نقاشی کشیدن یک هنر است، هنر مجسم کردن و به تصویر کشیدن
کلاس نقاشی با هدف برانگیخته شدن احساس مسئولیت،توسعه فعالیت های مغزی و افزایش ذوق و در نتیجه خلق آثار زیبا به همت پایگاه مقاومت بسیج مطهره فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۵۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مطهره فارسان، با اشاره بر فواید کلاس نقاشی برای کودکان افزود: نقاشی به کودکان شما کمک می کند که محیط پیرامون خود را در ذهن تصور کنند و شروع به رسم آن روی کاغذ کنند.

وی افزود: نقاشی کشیدن یک هنر است، هنر مجسم کردن و به تصویر کشیدن تخیلات و احساسات درونی کودک، بنابراین نقاشی های کودکانه صرفا خط خطی های ساده نمی باشد و لازم است والدین با نگاه عمیق تری به آن بنگرند.از دیگر فواید شرکت در کلاس نقاشی و حضور کودکان بین هم سن و سالان خود و تلاش برای خلق یک اثر هنری زیبا می تواند برای آن ها بسیار لذت بخش و بسیار هیجان انگیز باشد که افراد کار هنری شان را ببیند و آنان را تحسین کنند.

فرمانده پایگاه، در پایان رهایی از اضطراب با نقاشی کشیدن را یکی از فواید دگر ان دانست و گفت:زمانی که کودکان دچار اضراب و نگرانی می شوند می توانند به محیط امن و آرام نقاشی پناه برده و تمام اضطراب خود را اینگونه تخلیه نمایند. نقاشی می تواند به عنوان یک روش درمانی برای ابراز کردن احساسات شان عمل کند. آموزش نقاشی می تواند شروع خوبی برای از بین بردن اضطراب های کودکان باشد چراکه احساس آرامشی که پس از پایان یک اثر نقاشی به آن ها دست می دهد می تواند جایگزین حس بد قبلی آن ها باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار