خبرهای داغ:
حاجی دلیگانی:

رسالت ما حفظ فرهنگ عاشورا در تمام زمان‌ها است

همدان-نماینده مردم شاهین شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به درس مکتب عاشورا برای همه زمان‌ها گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما برگرفته از عاشورا است و رسالت ما حفظ فرهنگ عاشورا در تمام زمان‌ها خواهدبود.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۸۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱

رسالت ما حفظ فرهنگ عاشورا در تمام زمان‌ها است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسینعلی حاجی دلیگانی در جمع مردم تویسرکان به مناسبت روز تویسرکان و سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد در مصلی نماز جمعه تویسرکان اظهار کرد: دو نفر و یا دو گروه وعده سه روزه رسیدن به تهران را دادند که هیچکدام به مقصد نرسیدند، یکی صدام بود که ۳۱ شهریور اولین گلوله توپ را به سمت ایران شلیک کرد و در مصاحبه‌ای که با خبرنگاران داشت نصف سوالات را پاسخ داد و گفت پاسخ مابقی سوالات سه روز دیگر در تهران  خواهم داد که این آرزو را به گور برد.

وی ادامه داد: یکی هم منافقین بودند که بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ که با تمام تجهیزات و امکانات و تابن دندان مسلح با شعار وعده تصرف تهران آمدند اما ۴۰ شهید تویسرکان تنگه مرصاد را محل دفن آنان کردند.

نماینده مردم شاهین شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: منافقین در شرایطی به ما حمله کردند که احساس می‌کردند ما آمادگی لازم را نداریم درست مانند صدام، البته در هر دو مورد یک غافلگیری هم وجود داشت اما با دلاورمردی‌های جوانان ما هم‌ صدام و هم منافقین را زمین‌گیر کردند و نتوانستند به رویای خود برسند .

وی با اشاره به درس مکتب عاشورا برای همه زمان‌ها گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما برگرفته از درس عاشورا است و رسالت ما حفظ فرهنگ عاشورا در تمام زمان‌ها خواهد بود، غفلت یزدیان باعث شد که حادثه عاشورا رخ دهد و اگر ما هم غفلت کنیم به طور قطع به امام خود پشت خواهیم کرد.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: درس عاشورا در دفاع مقدس باعث شد بعد از گذشت ۲۰۰ سال برای اولین بار ما ذره‌ای از خاک خود را به دشمن ندهیم و پیروز باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار