خبرهای داغ:

در سپاه «بازنشستگی نداریم»؛ اجرای برنامه های وسیع برای وابستگان سپاه حضرت ولیعصر خوزستان

مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در سپاه «بازنشستگی نداریم» و تا زمانی که در کسوت پاسداری هستیم، خود را وابسته به جمهوری اسلامی و سپاه می‌دانیم.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۴۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
در سپاه «بازنشستگی نداریم»؛ اجرای برنامه های وسیع برای وابستگان سپاه حضرت ولیعصر خوزستان

سرهنگ رضا طریفی مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در مراسم تجلیل و تکریم از وابستگان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امسال از خانواده وابستگان نیز دعوت شد تا از همه افراد تقدیر شود.

او با بیان اینکه در سپاه «بازنشستگی نداریم»، افزود: تا زمانی که لباس سبز پاسداری در تن ما هست، خود را وابسته به جمهوری اسلامی و سپاه می‌دانیم.

سرهنگ طریفی اضافه کرد: امروز فقط عرصه خدمت برای پاسداران تغییر کرده درحالی که مسیر همان است و رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها که انجام شده پررنگ تر می‌شود.

مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تمرکز برنامه برگزار شده را به تقدیر از خانواده وابستگان دانست زیرا آنها با کمی و کاستی‌های پاسداران ساختند و حمایت و پشتیبانی کردند تا این افراد بدون دغدغه با «فراغت بال» در اجرای ماموریت‌های سازمان ایفای نقش کنند.

سرهنگ پاسدار طریفی یادآور شد: بر اساس برنامه ابلاغی فرمانده کل سپاه در خصوص «انفصال رضایت بخش» برنامه‌هایی اجرا می‌شوند تا جدا شدن پاسداران از سازمان جدایی بخشی رضایت بخش باشد.

او بیان کرد: همکاران پس از اینکه از سازمان جدا شدند تحت پوشش و حمایت وابستگان قرار می‌گیرند و در هر رده استانی یک کانون وابستگان داریم که متولی امور حمایتی است و اقدامات وسیعی برای کارکنان و خانواده وابستگان برنامه ریزی شده است.

سرهنگ طریفی گفت: موضوعات مربوط به درمان، اشتغال، کمک هزینه های تحصیل، ازدواج و مهم تر از همه اینها اینکه فرصتهایی فراهم می‌شود تا این افراد بتوانند با توانمند سازی در عرصه مهارت آموزی صاحب حرفی شوند تا از قبل آن کسب و کاری را راه اندازی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار