خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

بیان رشادت های رزمندگان به نسل جدید جزو واجبات است

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: بیان رشادت های رزمندگان ما در جامعه امروزی و نوجوانان و جوانان جزو واجبات است چرا که اگر نگوییم نسل جوان ما از این مسائل دور می شود و تفکر آنها توسط دشمنان تسخیر می شود.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۴۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

بیان رشادت های رزمندگان به نسل جدید جزو واجبات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در جمع کارکنان ستاد سپاه نینوا به مناسبت سالروز عملیات مرصاد گفت: بیان رشادت های رزمندگان ما در جامعه امروزی و نوجوانان و جوانان جزو واجبات است چرا که اگر نگوییم نسل جوان ما از این مسائل دور می شود و تفکر آنها توسط دشمنان تسخیر می شود.

ملک شاهکوهی افزود: بسیاری از بچه های نسل جدید ما هنوز با ابعاد دفاع مقدس آشنا نیستند و ما اگر نخواهیم فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب را به آنها انتقال دهیم ، از این فرهنگ فاصله خواهند گرفت و دشمن به هدفش نزدیک خواهد شد. پس باید با برپایی جلسات و برنامه های مختلف این فرهنگ را به نوجوانان و جوانان بشناسانیم.

وی اظهار داشت: در دوم مرداد سال ۶۷ منافقین پس از پذیرش قطعنامه از سوی  ایران به کشور ما حمله کردند و حدود ۸ هزار نیرو برای سرنگونی ایران وارد کشور کردند که با رشادت رزمندگان نتوانستند کاری کنند و اکثر آنها به درک واصل شدند که بعضی ها هم که زنده ماندند چون راه فرار نداشتند با سیانور خودکشی کردند که در این عملیات بالای 90% منافقین کشته شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار