مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خبر داد

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در استان

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از آغاز رزمایش جهادگرن فاطمی ۴ در استان مرکزی خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر جهادی، خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی از ۹ تا ۱۸ مرداد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۴۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی، از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در استان خبر داد و گفت: این رزمایش از ۹ تا ۱۸ مرداد ماه با شعار «همه با هم، خدمت بی‌منت» برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مومنانه، جهیزیه، میز خدمت، واکسیناسیون دام، علمی و آموزشی و آزادسازی زندانیان به فعالیت خواهند پرداخت.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی تصریح کرد: پس از مراسم افتتاحیه استانی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد، گروه‌های جهادی به منظور ارائه خدمت و انجام فعالیت جهادی در عرصه‌های یاد شده در قالب اردوی جهادی به جغرافیای مورد نظر اعزام خواهند شد.

سرهنگ فرامرزی به اهداف برگزاری این اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در راستای شناسایی، تربیت و به‌کارگیری جوانان مؤمن و انقلابی و کمک به حضور کارآمد و اثربخش نخبگان و متخصصان جهادگر در جامعه از اهداف دیگر این رزمایش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شعار این رزمایش «همه با هم خدمت بی‌منت» است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رزمایش می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی در سطح استان یا مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج، نسبت به ثبت‌نام خود در این رزمایش اقدام کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در پایان  نسبت به حضور گسترده گروه‌های جهادی و مردم نیکوکار استان در این رزمایش ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار