خبرهای داغ:
مثبت سوژه گروه جهادی سید الشهداء لنجان

ساخت کامل منزل مسکونی و ترمیم و نوسازی ۱۰ فقره ساختمان توسط گروه جهادی سید الشهداء لنجان

ساخت کامل منزل مسکونی و ترمیم و نوسازی ۱۰ فقره ساختمان توسط گروه جهادی سید الشهداء لنجان فقط از اول سال 1403 تا الان انجام شده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۶۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، آقای مصطفی شیری دبیر گروه جهادی سیدالشهداء لنجان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج ناحیه لنجان گفت: این گروه جهادی در راستای اهداف عالی خود و تحقق اوامر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله) و سیاست‌های دولت خدمتگزار در خصوص کمک مومنانه و محرومیت زدایی از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز نموده است و در این راستا فعالیت‌های  ساختمانی  این گروه جهادی شامل نوسازی و بهینه سازی ساختمان منزل مسکونی برای خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست و همچنین تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد می‌باشد .
آقای شیری در ادامه گفت: این گروه جهادی فقط در سال ۱۴۰۳ در خصوص ساخت کامل منزل مسکونی و ترمیم و نوسازی ۱۰ فقره ساختمان هزینه نموده است و دیگر کارهایی که این گروه انجام می‌دهد عبارت است  از کمک‌های مومنانه که جهت خانواده‌های محروم  و نیازمند از قبیل لوازم خانگی( مانند یخچال لباسشویی فرش ، جاروبرقی سرویس مبل و...  ) حتی کمک هزینه پرداخت اجاره منزل مسکونی وکمک هزینه خرید لوازم التحریر دانش آموزان  انجام می‌شود .

مسئول گروه جهادی سید الشهداء(ع) لنجان در خصوص کارهای فرهنگی انجام شده توسط این گروه گفت: گوشه ای از کارهای فرهنگی که این گروه جهادی انجام می دهد برگزاری جشن اعیاد و مناسبت‌های مانند جشن غدیر خم است و ازجمله برنامه های اجرایی  پخت آش و نذری ، ایجاد ایستگاه های صلواتی پخش شیرینی ، مولودی خوانی   می باشد.
آقای  شیری افزود که: دیگر برنامه های این گروه جهادی اعطاء وام جهت اشتغالزایی و حل مشکل مسکن به نیازمندان  و ایجاد موکب سید الشهداء در کربلا برای ایام اربعین حسینی می باشد که این کار با کمک مردم و حتی واقفینی که درخت گردو خود را برای موکب الشهداء لنجان وقف نموده اند انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار