خبرهای داغ:

استکبار به دنبال غارت ثروت مادی و معنوی مسلمانان است

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، گفت: استکبار به سردمداری آمریکای جنایتکار به دنبال غارت ثروت مادی و معنوی مسلمانان است.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۸۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در مراسم یادواره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد و افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب کشور که در یادمان شهدای مرصاد در تنگه چهارزبر برگزار گردید اظهار کرد: تاریخ معاصر حاوی عزت و افتخار برای ملت عزیز ایران اسلامی و ذلت و شکست برای استکبار است.

وی با بیان اینکه در عملیات غرورآفرین مرصاد رژیم بعث عراق و آمریکای جنایتکار از سازمان روسیاه منافقان حمایت کرد، افزود: اولین نکته در این زمینه این است که عملیات فروغ جاویدان که تبدیل به غروب جاویدان شد بعد از قطعنامه 598 رخ داد و یک معاهده بین‌المللی توسط رژیم بعث نقض قانون شد و این نشان می‌دهد پیمان‌های بین‌المللی که خود منعقد می‌کنند، هم نقض می‌کنند. 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه شبیه همین نقض پیمان را در دوران معاصر داریم، گفت: آمریکای جنایتکار از برجام خارج شد، در حالی که برجام یک معاهده بین‌المللی بود.

باستان افزود: خوی و روحیه استکباری این است که از معاهدات بین‌المللی خارج می‌شود و آن را نقض می‌کند همانطور که رژیم بعث عراق و منافقان قطعنامه 598 را با حمایت‌های آمریکای جنایتکار نقض کردند. 

وی بیان کرد: استکبار جهانی پایبند به معاهدات بین‌المللی نیست و یک روز منافقان و یک روز داعش را سازماندهی می‌کنند و یک روز به حمایت از رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا می‌پردازند و ملت بزرگ ایران باید بدانند این خوی استکبار است. 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به اینکه منافقان در سه جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم علیه ملت ایران شرکت کردند، گفت: سازمان منافقان تنها در یک جنگ علیه ملت ایران شرکت نکرده است و در جنگ سخت شاهد به درک واصل شدن منافقان در مرصاد بودیم. 

باستان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان هنوز از جنگ نیمه سخت منافقان چندان اطلاع ندارند، افزود: در ایران بیش از 17 هزار شهید ترور وجود دارد، شهدای مظلومی که در کوچه پس کوچه‌های شهرها و روستاها مظلومانه شهید شدند و بخشی از این شهدا حاصل نفاق و جنایت همین سازمان پلید منافقان بودند.

وی با اشاره به اینکه ناامنی‌ها در شهرها، شهادت مردم مظلوم ایران دومین مصداق شرکت سازمان منافقان در جنگ است، گفت: در جنگ نرم نیز همین امروز جوانان و نوجوانان ما باید شاهد باشند در فضای مجازی و در رسانه‌ای که علیه ملت ایران مطلبی گفته می‌شود یک طرف قضیه سازمان منافقان با حمایت‌های آمریکای جنایتکار است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به عامل زایش منافقان و جریان تروریستی تکفیری داعش در منطقه عنوان کرد: آمریکای جنایتکار یک روز با حمایت از منافقان و یک روز با راه‌اندازی داعش در تمام دنیا به ویژه در منطقه غرب آسیا به دنبال غارت ثروت‌های ملی و فرهنگی مردم مسلمان این منطقه است.

باستان با بیان اینکه این یادمان‌ها مسیر خوبی برای تبیین و تشریح بخشی از تاریخ برای جوانان و نوجوانان است، گفت: از فاصله آمریکا تا منطقه غرب آسیا بیش از 11 هزار کیلومتر است و آمریکا در منطقه بیش از 500 پایگاه و جایگاه نظامی در منطقه دارد.

وی افزود: بدانید آن‌ها به دنبال غارت ثروت مادی و معنوی شما هستند و اگر این تاریخ برای شما تبیین و تشریح شود زمانی که در مسند مدیریتی کشور قرار گرفتید بهتر می‌توانید برای مدیریت آینده کشور تصمیم‌گیری کنید.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: این یادمان‌ها بخشی از این تاریخ را برای شما تبیین و تشریح می‌کنند.

باستان بیان کرد: در طرف دیگر علمدار بزرگ ایران بنیانگذار کبیر ایران اسلامی، مقام معظم رهبری با رهبری حکیمانه و ملت بزرگ ایران در مقابل تمام این توطئه‌ها و نقشه‌ها ایستادند و در این یادمان شاهد رقم خوردن یک عملیات بزرگ و غرورآفرین به نام مرصاد بودیم. 

وی بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی با کمک وزارت آموزش و پرورش و سپاه پاسداران و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشور برای هویت‌بخشی و الگودهی به نسل جوان و نوجوان اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای راهیان نور کشور کرده است و برنامه‌ریزی شده، امسال یک میلیون نفر در اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب، جنوب و دریایی و اردوهای پیشرفت و امید شرکت کنند.

رئیس بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه جوهره اصلی معارف دفاع مقدس ایمان و امید است، عنوان کرد: هر جا موفق بودیم بدون شک متوصل به ایمان و امید شدیم و این دو مؤلفه‌ سبب حرکت ملت ایران و امیدآفرینی می‌شود.

باستان بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال تربیت نسلی مؤمن، موحد، انقلابی، جهادگر، ایثارگر، شجاع و بابصیرت است.

وی گفت: راهیان نور فرصتی بسیار مناسب برای تربیت و توانمندسازی این نسل است که امید داریم این ایمان و امید به این نسل بابصیرت منتقل شود.

رئیس بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به اینکه در مدارس و دانشگاه‌ها دشمنان به دنبال مأیوس کردن نوجوانان هستند، افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان ما همیشه در صحنه بوده‌اند و با جنگ نرم، شناختی و سخت و نیمه سخت دشمن مقابله کرده‌اند و ایمان داریم بسیاری از پیشرفت‌های ایران اسلامی در آینده نه چندان دور توسط همین نسل رخ می‌دهد و این نسل در مقابل تمام توطئه‌های استکبار جهانی خواهد ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار