خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی:

در تعیین هزینه های تردد اربعین حسینی (ع)، وضعیت اقتصادی زائران لحاظ شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در تعیین هزینه های تردد اربعین حسینی (ع) از استان،وضعیت اقتصادی زائران لحاظ شود. 
کد خبر: ۹۶۱۶۸۳۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز در جلسه بررسی خدمات حمل و نقل و تردد ویژه زائران و مواکب اربعین حسینی(ع)، با اشاره به آمادگی زائران برای پرداخت هزینه‌های سفر، از متولیان امر خواست تا در تعیین قیمت ها، وضعیت اقتصادی زائران را نیز در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: با توجه به تقاضای بالای سفر به عتبات عالیات، ممکن است برخی ناوگان‌ها اقدام به افزایش قیمت ها کنند که این امر باید با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مستمر کنترل شود. 

وی اضافه کرد:طی دو سال گذشته برنامه ریزی های مجموعه حمل و نقل جاده ای استان،در اعزام زائرین اربعین خوب بوده و مشکل خاصی برای اعزام مسافرین نداشتیم. 

معاون استاندار بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان و سازمان‌ها تأکید کرد.

عباس زاده بیان کرد: کمیته کنترل و نظارت بر اتوبوس های اعزامی تعیین تا بر مجموعه حمل و نقل مسافربری و کاروان بر ها نظارت شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این جلسه اعلام کرد: نرخ‌های حمل و نقل با توجه به نظرات اصناف و پس از جلسات متعدد تعیین شده است. 

اسداله جلال‌زاده تأکید کرد: هر گونه قرارداد خارج از نرخ مصوب، تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل ظرفیت لازم، از رانندگان بازنشسته و کامیونی نیز استفاده خواهد شد، اظهار داشت: کاروان‌های اربعین موظف شوند تا قراردادهای خود را به صورت رفت و برگشت و تنها با انجمن‌های مسافربری منعقد کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار