جهادگران روستای لاسجرد اطعام حسینی را توزیع کردند

جهادگر بسیجی روستای لاسجرد از تهیه و توزیع اطعام حسینی به همت جهادگران ‌گروه های جهادی شهید ابراهیم هادی و شهید حججی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۹۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و اسارت اهل بیت عصمت و طهارت، بیاد و نام شهدای والامقام لاسجرد و شهدای گمنام و شهدای راه خدمت ایستگاه صلواتی شهدا به همت واحد فرهنگی آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) در گلزار شهدای لاسجرد برگزار شد.

راضیه شهادت جهادگر بسیجی روستای لاسجرد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه محرم، مراسم عزاداری حسینی در دهه اول و دوم محرم با استقبال خوبی برگزار شد.

او افزود: کلاس آموزش اخلاق اجتماعی و گفتمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین پیوندی به مدت دوازده روز در  پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا تشکیل شد.

جهادگر بسیجی روستای لاسجرد با اشاره به اطعام حسینی به عزاداران در ماه محرم در روستا گفت: ضمن مشارکت خواهران بسیجی در توزیع اطعام، شست و شوی ظروف حسینی توسط بانیان‌ و ‌گروه جهادی شهید ابراهیم‌همت انجام شد.

شهادت اضافه کرد: جاروب زدن حسینیه روستا توسط بانیان، ‌گروه جهادی شهید ابراهیم هادی و شهید حججی از دیگر اقدامات جهادی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار