خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی:

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در گلستان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۴» از تاریخ نهم الی هجدهم مرداد، همزمان با ۱۶ استان کشور در گلستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۹۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در گلستان

سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: کلمه جهاد و جهادگر، کلمه بزرگ و با ارزشی است؛ در هر عرصه‌ای که کار انجام نشده و روی زمین مانده است بسیج و گروه‌های جهادی می‌توانند ورود کرده و کار را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه برای خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مردم شریف، حوزه‌های مقاومت بسیج باید با گروه‌های جهادی به صورت مستمر ارتباط داشته باشند، گفت: مدیران بسیج و دستگاه‌های اجرایی نیازهای مربوط به هر محله را شناسایی کرده و نسبت به برگزاری میز خدمت در آن منطقه اقدام کنند.

مسئول بسیج سازندگی گلستان از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی۴» خبر داد و اضافه کرد: رزمایش «جهادگران فاطمی ۴» از تاریخ نهم الی هجدهم مرداد ۱۴۰۳ همزمان با ۱۶ استان کشور با هدف گسترش حرکت‌های جهادی، حمایت از اقشار مستضعف، میدان داری گروه‌های جهادی، به تصویر کشیدن پروژه‌های جهادی و کمک به حضور دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان گلستان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول مرمت خانه محروم، توزیع جهیزیه، پخت غذا، توزیع نان رایگان، افتتاح کارگاه خیاطی، تعمیر رایگان لوازم خانگی و برگزاری میز خدمت در مناطق کم برخوردار را از برنامه‌های «رزمایش جهادگران فاطمی ۴» برشمرد و افزود: قطعاً این اعمال خیر ذخیره آخرت و مایه برکت عمر جهادگران خواهد شد.

عمرانی با بیان اینکه در گذشته اقدامات بسیار خوب و اثربخشی از بسیج سازندگی انجام شده است و امروزه این اقدامات با شتاب بیشتری ادامه دارد، افزود: برکت و آثار خدمات جهادی در زندگی شخصی تمام جهادگران دیده می‌شود.

سرهنگ پاسدار عمرانی برگزاری با بیان اینکه برگزاری این رزمایش سبب تقویت انقلاب اسلامی است، افزود: رزمایش جهادگران فاطمی در یک بخشی جهاد تبیین را در دستور کار دارد، بخشی از آن محرومیت زدایی و بخش دیگر آن امیدآفرینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار