خبرهای داغ:
مثبت سوژه بانوی نخبه ورزشکار بسیجی:

مسافت طولانی و سخت،چراغ تاسیس یک باشگاه ورزشی را در ذهنم روشن کرد

بانوی ورزشکار شهر جوزدان نجف آباد به عنوان اولین مؤسس تنها باشگاه ورزشی بانوان شهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از دلائل و انگیزه های خود در این راه به ما می گوید.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۹۸
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان نجف آباد استان اصفهان، مینا عباسی اولین بانوی مؤسس باشگاه ورزشی مهرپرور شهر جوزدان از توابع شهرستان نجف آباد،اینگونه خود را معرفی میکند:

متولد ۱۳۶۵ و دانش آموخته ی کارشناسی کامپیوتر هستم.دو فرزند دارم و از سن ۱۷ سالگی ورزش را در رشته کاراته شروع کردم.حائز مقام های استانی و شهرستانی شدم اما به دلیل علاقه در زمینه آمادگی جسمانی،تصمیم بر تغیر رشته دادم و پس از ۲۰ سال فعالیت ورزشی،اکنون مربیگری آمادگی جسمانی،فانکشنال،بدنسازی،CXوTRX در کارنامه ی ورزشی خود دارم.

خانم عباسی انگیزه ی خود را در تأسیس اولین باشگاه ورزشی شهر چنین بیان میکند:من واقعا عاشق ورزش هستم و تنها چیزی که در غم وشادی حال و هوای مرا بهتر میکند ورزش کردن است‌ اما چون برای رفتن به باشگاه های ورزشی باید مسافت زیادی را به خارج از شهر طی میکردم و این سختی مسیر در گرما و سرما واقعا اذیت کننده بود،به فکر راه اندازی یک باشگاه ورزشی در نزدیک محل زندگی ام افتادم.

وی ادامه داد:همیشه با خودم میگفتم نباید منتظر دست یاری از دیگران باشیم تا یک مکان ورزشی برایمان تأسیس کنند و باید از نقطه ای شروع کنیم.اوایل می ترسیدم استقبال خوبی نشود اما به لطف خدا و با کمک همسرم که از اول مسیر همیشه همراه و پشتیبانم بود توانستم بعد از ۹ ماه تلاش و پشتکار در تیرماه سال ۱۴۰۲ اولین باشگاه ورزشی شهر ویژه بانوان را افتتاح کنم.

خانم عباسی از تاثیر ورزش بر جنبه های مختلف جسمی و روحی می گوید:من همیشه به هنرجوهایم میگویم ورزش برای یک خانم واجب و بر یک آقا لازم است.ورزش کردن نظم،اعتماد به نفس،آرامش،شکیبایی،قدرت حل مشکلات و روحیه شاد برای خود و خانواده ام به ارمغان آورده است.

ایشان در جواب این سوال که آیا خود را یک بانوی موفق میدانید بیان کرد:خیر؛هنوز اول راه هستم و هدف های خیلی بزرگی برای شهر و آینده فرزندانمان دارم.به جوانان توصیه میکنم در رسیدن به اهدافشان سرسخت باشند و با توکل به خدا به مسیرشان ادامه دهند.

خانم عباسی در پایان با اشاره به نظم و برنامه دقیق طبیعت و آفرینش الهی توصیه کرد:اگر هر شخصی در هفته ۳ ساعت را به ورزش منظم اختصاص دهد،پس از ۳ ماه نتایج بی‌نظیر آن را در سلامتی جسم و روح خود مشاهده خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار