در شهر پردنجان برگزار شد؛

یادواره شهید والا مقام تیمور رحیمی

به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار وشهادت،به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) یادواره شهید والا مقام تیمور رحیمی در گلزار شهدای شهر پردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۳۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

یادواره شهید والا مقام تیمور رحیمی

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه گفت:  یکی از مهم ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است.

وی، بیان کرد‌: یادواره شهیدان از فضائل ارزشمند است و حقیقتا  به فرموده مقام معظم رهبری بزرگداشت راه شهدا کمتر از شهادت نیست. شهدا ماندگار هستند و نام آنها همچون ستاره ای پرفروغ در تاریخ می درخشد.یکی از مهم ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و این مهم تاثیر زیادی در جامعه اسلامی و ایرانی داشته است.

عضو فعال پایگاه مقاومت پردنجان، افزود: جوانان شجاع و غیرتمند شهر پردنجان در دوران دفاع مقدس با لبیک گویی به فرمان مقتدا و رهبرشان مرد و مردانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و جان خودشان را برای حفظ دین، اسلام، کشور و ناموس تقدیم کردند. جوانان غیور ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با وجود شرایط سخت و کمترین امکانات در مقابل دشمنان سراپا مجهز به پیشرفته‌ترین ادوات جنگی ایستاده‌اند.

وی، در پایان خاطر نشان کرد:آرامش و آسایش جامعه مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است، باید قدردان این امنیت پایدار در جامعه باشیم.یادواره شهدا باید محمل روشنگری و دشمن شناسی باشد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آن نهادینه شود.

شایان ذکراست: تیمور رحیمی شانزدهم مرداد ۱۳۴۸ در شهر پردنجان از توابع شهرستان فارسان به دنيا آمد. پدرش قلي و مادرش بي بي نسا نام داشت. تا پايان دوره راهنمايي درس خواند. از سوي بسيج عازم در جبهه های حق علیه باطل شد. بيست و دوم دي ۱۳۶۵ با سمت تك‌تيرانداز در شلمچه بر اثر اصابت تركش و موج گرفتگي، شهيد شد. مزار او در گلزار شهداي زادگاهش قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار