طرح پایش سلامتی و غربالگری سرطان در روستای لاسجرد برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) لاسجرد: از اجرای طرح پایش سلامتی و غربالگری سرطان با حضور پزشک عمومی و ویزیت بیماران در حسینیه اعظم روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۶۰
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، طرح پایش سلامتی و غربالگری سرطان در روستای لاسجرد واقع در شهرستان سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در این روستا در خصوص جزئیات این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح پایش سلامتی و غربالگری سرطان به همت شورا، خانه بهداشت و پایگاه های مقاومت بسیج برادران محمدرسول الله و خواهران آمنه (س) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان ازموسسه خیریه امدادگران عاشورا در حسینیه اعظم لاسجرد برگزار و با استقبال خوبی از سوی اهالی روستا همراه بود.

او افزود: در راستای اجرای این طرح پزشک عمومی در روستا حضور یافته و کنترل قند و فشارخون،  تست پاپسمیر، تست سرطان ریه و تست پروستات و طی آن 130 بیمار آقا و 160 بیمار خانم ویزیت شدند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: ثبت نام بیماران از سه روز پیش توسط پایگاه خواهران و خانه بهداشت لاسجرد انجام و نوبت دهی ها بصورت تخمینی انجام‌ شد.

شهادت خاطرنشان کرد: جهادگران گروه جهادی شهید محسن حججی از ساعت هفت صبح در حسینیه حضور یافته و در تمامی امور از جمله پذیرایی، نوبت دهی، هماهنگی و راهنمایی بیماران با اعضای تیم پزشکی همراه بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار