خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

سیلی محکم مدافعان کشور در عملیات مرصاد تومار منافقین را در هم پیچید

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در عملیات مرصاد سیلی محکم مدافعان کشور در کمین گاه الهی تومار منافقین را در هم پیچید.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۱۰
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه در سال ۱۳۶۸ به امامت آیت الله طالقانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: نماز جمعه قرارگاه ایمان ، تقوا، بصيرت و اخلاق است، اظهار کرد: اقامه نماز جمعه یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از ثمرات خون پاک شهدا است.

 وی افزود: سال‌های پس از انقلاب اسلامی نماز جمعه محل حضور عاشقان ولايت، پناهگاه فكری و اعتقادی کشور در زمان بعد از انقلاب و در مقابل فتنه‌ها و تبيين مواضع حکیمانه مقام عظمای ولایت در همه شرایط سخت و بحرانی از جمله زمان دفاع مقدس و فتنه‌ها بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: اگر می‌بینیم ۲۰ روز بعد از اقامه اولین نماز جمعه در تهران اولین اقامه نماز جمعه حتی زودتر از مرکز استان در نهاوند برگزار شد این نشانه آن بصیرت و آگاهی سیاسی مردم شهرستان و وجود پر برکت شهدایی همچون شهید قدوسی و شهید حیدری است که این نماز جمعه برگزار شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه، مجاهدانه و ولایت مدارانه حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوندف خطاب به امت حزب الله اینشهرستان بیان کرد: از امت حزب الله شهرستان نهاوند برای این فریضه مهم و حضوردر نماز جمعه دعوت می‌کنیم که ان شاءالله این پایگاه سیاسی عبادی در شهرستان نهاوند را روز به روز نسبت به گذشته تقویت کنند.

مختاری ضمن گرامیداشت ۵ مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار کرد: عملیات مرصاد یادآور شکست توطئه دشمنان و منافقان کوردلی بود که تصور می‌کردند پس از قطعنامه ۵۹۸ ضعف در قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است و پس از جنگ تحمیلی دست به یک اقدام مذبوحانه‌ای با عنوان عملیات فروغ جاویدان زدند.

وی افزود: دشمنان تصور می‌کردند جمهوری اسلامی ایران را می‌توانند با برنامه ریزی تصرف کنند، در حالی که جنگ خاتمه پیدا کرده بود و آنها مجدداً از غرب وارد کشور و مرتکب جنایت‌هایی در شهرها و روستاها شدند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه در مرصاد سیلی محکم مدافعان کشور در کمین گاه الهی تومار منافقین را در هم پیچید، گفت: این گوشه‌ای از جنایات منافقین بعد از ورود و تجاوزشان به خاک جمهوری اسلامی ایران بودکه با مقاومت سنگین و مستحکم رزمندگان اسلام روبرو شدند و با سیلی محکم مدافعان کشور در کمین گاه الهی تومار منافقین در هم پیچیده شد.

وی با اشاره به برخی توطئه‌های دشمنان علیه ایران بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی توطئه‌های بسیاری علیه ایران عزیزمان ترتیب دادندکه برکت خون شهدا و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت عزیز ایران اسلامی از آنها عبور کرده‌ایم و در حال پیشرفت هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار