مدیرعامل بیمه معلم استان قزوین؛

الحاقیه بیمه شخص ثالث برای ورود به عراق دریافت شود

الحاقیه بیمه شخص ثالث برای ورود به عراق دریافت شود
ملکی گفت: برای ورود خودروها به عراق باید الحاقیه بیمه شخص ثالث دریافت شود و افرادی که از بیمه معلم بیمه خودرویی ندارند از شرکت بیمه ای برای خروج از مرز الحاقیه بیمه شخص ثالث دریافت کنند.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۳۲
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

قزوین_ به گزارش بسیج، ملکی مدیرعامل بیمه معلم استان قزوین  در جمع مدیران اجرایی موکب داران اربعین استان قزوین که در سالن باغستان برگزار شد گفت: مدیریت بیمه معلم خدمت گذار زائرین اربعین است. یکی از موارد بسیار مهم و برابر دستور وزارت کشور صدور بیمه نامه بدنه برای موکب هاست. صدور بیمه نامه برای موکب داران حوادثی نظیر در آتش سوزی در عراق و حوادث غیر مترقبه را شامل می شود و پوشش مالی مناسبی را با حداقل پرداختی برعهده می گیرد.

وی با اشاره به تردد خودروها برای حمل و نقل و ترانزیت تجهیزات و مسافران اربعین گفت: برای خروج وسایل نقلیه، موکب داران نیازمند بیمه نامه الحاقیه شخص ثالث است.
کسانی که بیمه نامه شخص ثالث غیر از بیمه معلم هستند مکلفند بیمه نامه از شرکت صادر کننده بگیرند و برای مدت ۴۰ روز اعتبار لحاظ می شود.حق بیمه  برای ۴۵ روز است حداقل ۲۹۱ هزار تومان و حداکثر ۱میلیون ۴۰۰ هزار تومان لحاظ می شود هزینه پوشش حمایتی برای موکب داران و الحاقیه شخص ثالث است.

 مدیرعامل بیمه معلم افزود: بحث بیمه آتش سوزی، واژگونی خودرو، تصادفات جاده ای و حوادث در مسیر کربلا نیازمند پوشش بیمه ای از شرکت صادرکننده است که الحاقیه برابر نرخ های اعلامی صادر میگردد.


وی با اشاره به میزان پرداختی برای بیمه مسئولیت موکب داران گفت:  با پرداخت۹۰۰ هزار تومان حق بیمه یک میلیارد تومان پرداخت خسارت و با  ۱۵۰ هزار تومان  برای ۱۰۰ میلیون پوشش بیمه  لحاظ شده است. رانندگان و موکب داران توجه کنند
از استان قزوین تا مرز عراق باید بیمه نامه باربری داشته باشند و به ازای هر صد میلیون تومان ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و برای بیمه صادراتی از مقصد مرز ایران به مقصد عراق برای هر صد میلیون ۵۰ هزار تومان پرداخت می شود.

 وی در پایان اذعان داشت: تمامی خسارتها ارزیابی شده و به ریال در ایران پرداخت می شود.
 برای بحث درمان و خدمات بهداشتی  با بیمه نامه مسئولیت موکب داران در قبال زائرین و موکب ها با تمام مراکز درمانی کشور عراق قرارداد امضا شده و می توانند خدمات درمانی رایگان در تمامی شهرهای عراق دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار