خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

تقویت انقلاب اسلامی در گرو ارتباط موثر سپاه و حوزه‌های علمیه است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان تقویت انقلاب اسلامی را در گرو تقویت وارتباط موثر سپاه وحوزه‌های علمیه دانست وگفت: وجود مشکلات فرهنگی و بصیرتی ضرورت همکاری این دو نهاد را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۷۳
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
تقویت انقلاب اسلامی در گرو ارتباط موثر سپاه و حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با مسئول حوزه علمیه خواهران همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت(ع) اظهار کرد: سپاه و حوزه علمیه دو نهاد انقلابی هستند که در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار تاثیرگذار هستند.

وی علت محدثه پیروزی انقلاب اسلامی را روحانیت عنوان کرد و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مد‌ّظلّه‌العالی) افزود: اگر روحانیت پرچمدار انقلاب اسلامی نبود این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان علت مبقیه پیروزی انقلاب اسلامی را نیز روحانیت دانست و گفت: اگر روحانیت نباشد انقلاب اسلامی استمرار نخواهد داشت در نتیجه پای کار بودن و پای کار ماندن حوزه‌های علمیه و روحانیت بسیار ضروری است.

 وی تاکید کرد: سپاه نهادی مولود انقلاب اسلامی است و با توجه به فرمایشات امامین انقلاب بقای کشور به بقای سپاه وابسته است.

 نجاری ضمن تاکید بر نقش موثر بسیج طلاب افزود: بسیج طلاب به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) تشکیل شد، این قشر باید امام سایر اقشار باشد یعنی از لحاظ اعتقادی و معنوی آنها را حمایت و پشتیبانی کند.

 وی تقویت انقلاب اسلامی را در گرو تقویت و ارتباط موثر سپاه و حوزه‌های علمیه دانست و خاطرنشان کرد: وجود مشکلات اعتقادی، فرهنگی و بصیرتی در جامعه ضرورت همکاری بین این دو نهاد انقلابی را پیش از گذشته نمایان می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیه جوانان و نوجوانان را دقیق و برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و افزود: ظرفیت‌های سپاه و حوزه‌های علمیه در مباحث فرهنگی قابل توجه است که در این خصوص ایفای نقش حوزه علمیه خواهران در خط مقدم جبهه فرهنگی بسیار موثر است.

وی استفاده از روحانیون را در حلقات صالحین و کلاس‌های عقیدتی سپاه و بسیج مؤثر دانست و گفت: حفظ رویکرد تعاملی بین این دو نهاد انقلابی با برگزاری جلسات منظم  و بهره‌گیری از شورای اندیشه‌ورز امکان‌پذیر است.

 نجاری وظیفه سپاه در مقابل طلاب حوزه‌های علمیه را تقویت بصیرت سیاسی آنان عنوان کرد و گفت: تربیت هادیان سیاسی روحانیون با برگزاری‌ دوره‌های مختلف بصیرتی و کارگاه‌های آموزشی انجام می‌شود.

 وی تعامل حوزه‌های علمیه خواهران با بسیج جامعه زنان سپاه را باعث پیشبرد اهداف دانست و خاطرنشان کرد: تقویت بسیج جامعه زنان و حوزه‌های علمیه خواهران یکی از اهداف حفظ این تعامل است.

* تلاش دشمنان برای از بین بردن بنیان خانواده است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان همدان نیز در این دیدار با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان گفت: دشمن سعی دارد در بینش و اعتقادات ما تغییر ایجاد کند تا بتواند به اهداف خود برسد.

فرزانه رضیان با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن بنیان خانواده گفت: در این موضوع علاوه بر حفظ حیا و زیست عفیفانه بانوان، غیرت مردان جامعه نیز مورد توجه است و اصلاح سبک زندگی تنها با این روش انجام می‌شود همچنین استفاده از برنامه‌های جذاب برای دختران جوان و نوجوان در راستای سوق پیدا کردن به حجاب فاطمی ضروری است.

 مسئول حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان نیز در ادامه تشکیل جامعه اسلامی را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب(مد‌ّظلّه‌العالی) دانست و گفت: تشکیل جامعه دینی و انقلابی تنها از راه اصلاح اعتقادات در جامعه انجام می‌شود.

 عظیمی دوستی حفظ ارتباط بین سپاه و حوزه‌های علمیه با مردم جامعه را ضروری دانست و گفت: پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان و استفاده از مربیان مجرب در کلاس‌های عقیدتی و حلقات صالحین بسیج از جمله روش‌های حفظ این ارتباط است.

در انتهای جلسه، حجت الاسلام نجاری انتصاب خواهر عظیمی دوستی را به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار